نقد و بررسی دوربین DJI Osmo Pocket 3

نمای کلی DJI Pocket 3

با DJI Osmo Pocket 3 ویدیوهای پایدار و روان ضبط کنید. Osmo Pocket 3 با طیف وسیعی از پیشرفت ها نسبت به نسخه قبلی خود دارای یک سنسور CMOS 1 اینچی است که فیلمبرداری با کیفیت بالا و کم نویز را حتی در محیط های با کنتراست بالا با وضوح بالا ارائه می کند. به UHD 4K120. سه میکروفون داخلی صدای استریوفونیک را ضبط می کنند و در عین حال صدای محیط را کاهش می دهند.

پیشرفت‌های نرم‌افزاری جدید ActiveTrack 6.0 را برای ردیابی دقیق سوژه در حالت‌های عکس و فیلم با حالت‌های عکاسی هوشمند افقی و عمودی، و همچنین پشتیبانی از D-Log M و 10 بیت در دسترس شما قرار می‌دهند.

تنظیمات را تنظیم کنید و نمای زنده دوربین خود را با استفاده از صفحه نمایش لمسی 2 اینچی یکپارچه بررسی کنید، که می تواند برای انتخاب جهت گیری سریع بچرخد. گیمبال سه محوره سبک وزن و بسیار فشرده، قابلیت اطمینان را هنگام عکسبرداری از سکانس‌های اکشن یا ضبط رویدادهای ورزشی و سایر محتوای اکشن برای فیلم‌های خانوادگی، کنسرت‌ها و سایر پخش‌های زنده فراهم می‌کند. اسلات کارت microSD ضبط داخلی را آسان می کند و باتری قابل شارژ داخلی با استفاده از شارژر USB اختیاری و کابل USB-C PD تا 166 دقیقه با شارژ کامل کار می کند. همچنین از اتصال بی سیم وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند.

DJI Osmo Pocket 3: دوربین جیبی با صفحه نمایش چرخشی 2 اینچی

DJI Osmo Pocket 3 یک دوربین کوچک با قابلیت حمل آسان است که به شما امکان می دهد لحظات فراموش نشدنی را به تنهایی ثبت کنید. این دوربین مجهز به فناوری تثبیت حرکت و عکاسی با کیفیت بالا و فیلمبرداری روان، آزادی خلق لحظات جادویی را به شما می دهد.

DJI Osmo Pocket 3: لحظات خاص را در هر زمان و هر مکان ثبت کنید

DJI Osmo Pocket 3 یک دوربین کوچک و جمع و جور است که برای سفر طراحی شده و همیشه آماده ثبت هر لحظه خاص است. با استفاده از یک دست، می توانید در عرض یک ثانیه شروع به فیلمبرداری و فیلمبرداری کنید تا عکس ها و فیلم های خود را با سرعت زندگی و نسبت عمودی یا افقی دلخواه خود ضبط کنید.

پانوراما با وضوح بالا

کل رشته کوه را با پانورامای 180 درجه ثبت کنید یا از همه افراد در یک سلفی گروهی با پانورامای 3×3 عکس بگیرید. باور نخواهید کرد که چگونه یک دوربین به این کوچکی می تواند چنین عکس عالی بگیرد.

صدای فراگیر

DJI Osmo Pocket 3 به طور موثر صدای محیط را کاهش می دهد و صدای استریو همهجانبه ای را ضبط می کند. حتی در محیط‌های شلوغ مانند کنسرت‌ها، می‌تواند منابع صدا را به دقت شناسایی کند و صدای فراگیرتری ایجاد کند.

تایم لپس، هایپرلپس و حرکت آهسته با کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه

با Time Lapse ساعت ها را به ثانیه تبدیل کنید. Motion Lapse حرکت روان دوربین را اضافه می کند. Hyperlapse شما را به گذشته می برد. چه در حال عکاسی از پروانه در حال پرواز یا قدم زدن در یک مزرعه باشید، می توانید هر لحظه را با کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه در حرکت آهسته ضبط کنید.

برنامه DJI Mimo برای اتصال Wi-Fi و بلوتوث

نمای دوربین را کنترل کنید، پارامترها را تنظیم کنید و دوربین را با استفاده از دستگاه تلفن همراه iOS یا Android خود کنترل کنید. با پشتیبانی از Wi-Fi و بلوتوث، می توانید فایل ها را انتقال، ویرایش، به اشتراک بگذارید و همچنین از طریق Wi-Fi به صورت زنده پخش جریانی کنید.

شارژ سریع، ماندگاری طولانی

با شارژ سریع می‌توانید در عرض ۱۶ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ کنید. و با بیش از 2.5 ساعت فیلمبرداری 1080p/24 fps با شارژ کامل، زمان بیشتری برای ثبت لحظات سفر خود دارید.

رنگ های طبیعی پوست

با تنظیم دقیق نوردهی برای رنگ های مختلف پوست، هر زمان که در یک فریم خروجی مستقیم با چهره های شفاف و درخشان هستید، آماده عکسبرداری باشید.

گیمبال سه محوره با کیفیت هالیوود

تثبیت کننده موتوری سه محوره این دوربین کوچک امکان ضبط تصاویر و ویدیوهای با کیفیت سینمایی را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین DJI Osmo Pocket 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین DJI Osmo Pocket 3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه