نقد و بررسی دوربین 360 اینستا Insta360 GO 3 128GB white

بررسی تخصصی دوربین سفید 128 گیگابایتی Insta360 GO 3

عملکرد کلی Insta360 GO 3

دوربین اکشن مشکی Insta360 GO 3 یک دوربین اکشن مینیاتوری است که می توانید برای استفاده روزمره در هر مکان و هر زمان با خود داشته باشید. GO 3 نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است و فیلم، صدا و عکس را با حداکثر وضوح 2.7K (2720 x 1536) ضبط می کند و همچنین توانایی ضبط در حرکت آهسته را حفظ کرده است. GO 3 همچنین فناوری Voice Control 2.0، صفحه نمایش لمسی چرخشی 2.2 اینچی، پیش نمایش تصویر Action Pod، میکروفون دوگانه و عمر باتری بیشتر را اضافه می کند. این نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است و به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه همراه iOS/Android، دوربین را کنترل کنید، فیلم خود را مشاهده کنید و سپس محتوا را از طریق Wi-Fi به گوشی خود منتقل کنید. GO 3 آنقدر کوچک و سبک است که می توانید آن را دور گردن خود ببندید، آن را به یقه یا اسکیت بورد خود متصل کنید، به حیوان خانگی خود اجازه دهید با آن بدود، آن را روی داشبورد ماشین خود نصب کنید و موارد دیگر، برای فیلمبرداری از محتوای اکشن POV

غول کوچک:

با وزن تنها 34 گرم، این دوربین کوچک را می توان در هر مکانی نصب، آویزان یا وصل کرد و برای عکس های POV فوق عریض با وضوح بالای 2.7K در نسبت های مختلف برای قرار دادن فرمت های مختلف وب و رسانه های اجتماعی ایده آل است.

ضبط فیلم و عکس:

Insta360 GO 3 ویدئو، صدا و عکس را به صورت داخلی روی 128 گیگابایت حافظه داخلی ضبط می کند. هنگامی که به تلفن خود متصل می شوید، ویدیوهای GO 3 به طور خودکار از طریق برنامه همراه پخش می شوند. ویدیوی استاندارد با وضوح 2.7K یا 1080p صادر می شود. برنامه رایگان همراه iOS/Android همچنین می تواند برای عملکردهای مختلف از راه دور و همچنین ویرایش خودکار و بصری فیلم شما استفاده شود.

تیراندازی تثبیت شده:

ویدئو با لرزشگیر داخلی FlowState Insta360 ضبط می‌شود تا ضبط‌های شما روان‌تر شود. شما می توانید ویدیوی اسلوموشن 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید و همچنین می توانید از قفل افق 360 درجه برای حفظ سطح افق در ویدیوی خود بدون توجه به نوع حرکت استفاده کنید.

جلوه های خلاقانه:

GO 3 چندین افکت خلاقانه داخلی را ارائه می دهد، از جمله TimeShift برای شبیه سازی شتاب زمان و مکان، عکس HDR PureShot برای گسترش دامنه پویا و نمایش رنگ های زنده، حرکت آهسته برای عکس های دراماتیک، و Time Lapse برای ایجاد ویدیوهای فشرده سرگرم کننده در روز. یا شب

کنترل صوتی 2.0 و صدای پیشرفته:

با GO 3، قدرت کنترل صوتی 2.0 را کشف کنید که به شما امکان می دهد با یک فرمان لحظات فراموش نشدنی را کاملاً بدون هندز ثبت کنید. با دو میکروفون داخلی صدا ضبط کنید یا حتی AirPods خود را متصل کنید. GO 3 صدایی واضح، واضح و همه جانبه را از هر چیزی که در اطراف شما است برای وبلاگ شما می گیرد.

ضد آب و هوا:

این دوربین تا عمق 5 متری ضد آب است و در صورت استفاده در داخل اکشن پاد، GO 3 ضد آب IPX4 است. همچنین می توانید یک قاب محافظ جداگانه برای GO 3 برای غواصی تا عمق 60 متری با دوربین تهیه کنید.

اکشن پاد نوآورانه:

دوربین در داخل Action Pod قرار دارد و راهی برای اتصال دوربین به یک برنامه در تلفن هوشمند (یا رایانه‌های macOS یا Windows) برای انتقال خودکار فیلم‌ها و عکس‌ها فراهم می‌کند. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی چرخشی 2.2 اینچی برای پیش نمایش تصاویر گرفته شده و کنترل تنظیمات است.

عمر باتری بیشتر:

GO 3 از باتری بزرگتری بهره می برد که حدود 50 درصد بیشتر از GO 2، تقریباً 45 دقیقه، فیلمبرداری می کند. در صورت جفت شدن با Action Pod، می توانید تا 173 دقیقه ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین 360 اینستا Insta360 GO 3 128GB white" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین 360 اینستا Insta360 GO 3 128GB white"، کلیک کنید.