نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-PJ675 Full HD

بررسی تخصصی دوربین سونی HDR-PJ675 Full HD

نمای کلی دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ675 Full HD

دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ675 Full HD با حافظه داخلی 32 گیگابایت و پروژکتور داخلی، یک دوربین فیلمبرداری PAL است که دارای لنز زوم اپتیکال 30 برابری سونی G و لرزشگیر اپتیکال 5 محوره Smart Active SteadyShot است که به شما کمک می کند تا به صورت روان و پایدار در سراسر دوربین عکاسی کنید. محدوده زوم، حتی در حرکت. این دوربین PAL فقط با سیستم های پخش اروپایی سازگار است و با سیستم NTSC سازگار نیست. عملکرد بصری و شهودی توسط یک سیستم فوکوس خودکار سریع هوشمند که برای حفظ سوژه‌های شما در فوکوس واضح کار می‌کند، بیشتر تقویت می‌شود. سنسور Exmor R CMOS و پردازنده Bionz X دوربین فیلمبرداری از فیلمبرداری 1080p تا 50 فریم در ثانیه و تصاویر ثابت تا 9.2 مگاپیکسل پشتیبانی می کند و از ضبط فایل ها بر روی کارت microSD یا 32 گیگابایت حافظه فلش داخلی پشتیبانی می کند. از ویژگی‌های پیشرفته می‌توان به میکروفون 5.1 کاناله داخلی اشاره کرد.

پروژکتور داخلی

این امکان را به شما می دهد تا ویدیوی خود را روی “صفحه نمایش بزرگ” تماشا کنید بدون اینکه مجبور باشید برای تماشای ویدیوی خود یک مانیتور بزرگ را بچرخانید. این برای مشاهده گاه به گاه هنگام به اشتراک گذاری ویدیوی خود با گروهی از افراد عالی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-PJ675 Full HD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-PJ675 Full HD"، کلیک کنید.