نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX405 HD

بررسی تخصصی دوربین سونی HDR-CX405 HD

دوربین فیلمبرداری سونی HDR-CX405 HD

دوربین فیلمبرداری سونی HDR-CX405 HD مجهز به سنسور Exmor R CMOS و لنز Carl Zeiss با زوم اپتیکال 30 برابر است. CX-405 ویدیوهای FULL HD 1920×1080 را با سرعت 60 فریم در ثانیه و عکس های 9.2 مگاپیکسلی را روی کارت های حافظه Memory Stick Micro ضبط می کند. حسگر Exmor R CMOS برای افزایش حساسیت در شرایط کم نور مجدداً طراحی شده است و لرزشگیر اپتیکال SteadyShot با حالت فعال هوشمند ویدیوهای روان و باکیفیت را تضمین می کند. کاربران این دوربین می توانند از طریق نمایشگر 2.7 اینچی LCD با رزولوشن 230000 نقطه فیلم ها را تماشا و بررسی کنند.
این دوربین از کدک XAVC S با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه استفاده می کند و قابلیت ضبط دوگانه را دارد که به شما امکان می دهد همزمان فیلم های با کیفیت AVCHD و فایل های MP4 بهینه شده تحت وب را ضبط کنید. حالت خودکار هوشمند به طور خودکار صحنه ای را که در حال عکاسی هستید تجزیه و تحلیل می کند و مناسب ترین حالت را از بین 10 حالت صحنه جداگانه با 60 ترکیب مختلف در دسترس انتخاب می کند. یک کابل USB 2.0 داخلی برای اتصال به رایانه شما برای شارژ یا انتقال فایل ارائه شده است که به راحتی روی مچ قرار می گیرد تا در مواقعی که به آن نیاز دارید دور نباشد. این دوربین دارای باتری قابل شارژ نوع X است. شارژ دوربین فیلمبرداری از طریق USB اکنون سریعتر است. برای هر دو دقیقه زمان بارگذاری، یک دقیقه زمان ضبط دریافت می کنید.

تصاویر ثابت 1080p60 و 9.2MP

ویدیوهای با کیفیت 1920 x 1080p60 بسازید و عکس های 9.2 مگاپیکسلی بگیرید. سنسور Exmor R CMOS سونی با نور پشت برای دوربین های دیجیتال کامپکت و دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است. سنسور فوتودیودها را به بالای مدار پشتیبانی می‌برد که باعث افزایش سطح جمع‌آوری نور در هر پیکسل می‌شود و نتایج بهتری در شرایط کم نور به دست می‌آورد.

لنز واید کارل زایس

لنز دارای دیافراگم 35 میلی متری است که معادل 26.8 میلی متر در انتهای وسیع محدوده کانونی است. با زوم اپتیکال 30 برابری می توانید از اشیاء دور عکس بگیرید.

صفحه نمایش 2.7 اینچی LCD

LCD 2.7 اینچی (16:9) دارای رزولوشن 230K نقطه برای تصاویر روشن و واضح است که به شما امکان می دهد تنظیمات را برای نمایش بهتر صحنه تغییر دهید. تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot با حالت فعال هوشمند، لرزش‌های بیشتر دوربین را جبران می‌کند تا ویدیویی صاف از زاویه عریض تا عکاسی تله فوتو کامل را ارائه دهد.

حداقل روشنایی

استاندارد: 6 لوکس (سرعت شاتر 1/30)
لوکس کم: 3 لوکس (سرعت شاتر 1/30)

ماشین هوشمند

این حالت از بین ده تنظیمات مختلف، از جمله Portrait Baby Walk، Tripod Backlight، Landscape، Spotlight، Twilight Macro و Low Light انتخاب می کند تا بتوانید بهترین تنظیمات را برای عکس خود انتخاب کنید.

حالت های صحنه

CX405 حالت های صحنه مختلفی دارد که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. این حالت های مرحله موجود شامل موارد زیر است:

  • خودکار
  • شب
  • طلوع/غروب خورشید
  • آتش بازی
  • چشم انداز
  • پرتره
  • نورافکن
  • ساحل و برف

ضبط دوگانه AVCHD و MP4

ضبط ویدئو در فرمت های AVCHD و MP4 برای انتقال با کیفیت بالا و اشتراک گذاری آسان. برای حداکثر انعطاف، حتی می توانید فرمت های AVCHD و MP4 را به طور همزمان ضبط کنید. AVCHD ویدیوی ممتازی را ارائه می‌کند که می‌توانید در یک تلویزیون HD با صفحه‌نمایش بزرگ از آن لذت ببرید، که برای ثبت خاطرات باارزش مناسبت‌های خاص، تعطیلات خانوادگی و سایر لحظاتی که می‌خواهید برای یک عمر ارزشمند باشید، عالی است. MP4 برای لحظاتی که می خواهید به سرعت در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یا در فضای ابری ذخیره کنید، عالی است.

کارت های رسانه ای پشتیبانی شده

اسلات حافظه زیر در این دوربین سونی استفاده شده است.

  • حافظه میکرو
  • microSD/SDHC/SDXC

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX405 HD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX405 HD"، کلیک کنید.