نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی HDR PJ410

بررسی تخصصی دوربین سونی HDR PJ410

دوربین فیلمبرداری سونی HDR PJ410

PJ410 می تواند شروع خوبی برای افرادی باشد که می خواهند به صورت حرفه ای وارد عرصه فیلمبرداری شوند. گاهی حتی از سطح انتظارات یک آماتور هم فراتر می رود. سونی PJ410 شاید بهترین گزینه خرید در بین وعده های انکارناپذیر سونی به حساب نیاید، اما در سطح و رتبه و با توجه به قیمت پایین، خریدی عالی برای شما خواهد بود. سنسور 9.2 مگاپیکسلی CMOS مجهز به فناوری Exmor R است که همراه با پردازنده Bionz X امکان فیلمبرداری حتی در نور کم را به شما می دهد و به ساختاری مجهز است که می تواند نور بیشتری دریافت کند و قسمت قابل توجه آن همین است وزن سبک و اندازه جمع و جور آن به عنوان یک دوربین فیلمبرداری، زوم اپتیکال 30 برابری را از طریق لنز زایس ارائه می دهد، که بسیار قابل قبول است، با توجه به اینکه در حالت توسعه یافته می توان زوم را تا 42 برابر افزایش داد، کمی کیفیت کاهش می یابد.

حالت های ضبط در PJ410 نیز کاملاً قابل قبول است، بنابراین شما هر دو حالت 4K و Full HD تا 50 فریم در ثانیه و حالت HD خواهید داشت و نکته بعدی توانایی عکاسی با استاندارد MPEG-2 PS است که 50i خواهید داشت. AVCHD را می توان با سرعت 24 مگابیت در ثانیه پخش کرد، با کیفیت Full HD 50p با سرعت 28 مگابیت در ثانیه. PJ410 دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی فلش است. اگر فضای بیشتری می خواهید، سونی یک اسلات سازگار با SD ارائه می دهد. علاوه بر این، این دستگاه از SDXC پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید کارت های حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را دریافت کنید.

با این حال، PJ410 یک دوربین فیلمبرداری برای حرفه ای ها نیست. اما سونی درنگ نکرد و عملکرد هوشمند Auto را به آن اضافه کرد که شباهت زیادی به سیستمی به همین نام که چند سالی است پاناسونیک در مدل های مصرفی خود قرار داده است، دارد. این سیستم شرایط را تشخیص می دهد و حالت های صحنه را بر اساس آن تنظیم می کند. همچنین می توانید آنها را به صورت دستی تنظیم کنید. با این حال، به غیر از کنترل دستی نوردهی، هیچ کنترل مستقیمی روی تنظیمات شاتر یا چشمی وجود ندارد. برای کنترل دستی کیفیت ضبط صدا، باید یک میکروفون و هدفون با مینی جک بردارید.

از نظر کیفیت تصویر، PJ410 یک دوربین فیلمبرداری متوسط ​​است. و مانند دیگر مدل های سونی، رنگ های زنده و اشباع بالایی دارد. در نورپردازی، کیفیت تصویر بسیار ستودنی است و PJ410 با توانایی خود در کنترل کنتراست نور عالی است. مهمتر از همه، عملکرد عالی در نور کم به لطف سیستم Exmor R، تصاویر بدون نویز را با مقدار مناسبی از رنگ در شرایط کم نور ارائه می دهد. به طور کلی، جزئیات فیلم PJ410 در مقایسه با مدل های رده بالا کمی کم است، اما در نور کم قطعا یکی از بهترین ها در کلاس خود است.

سایر ویژگی های PJ410 را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • کنترل دستگاه تلفن هوشمند: اتصال تلفن های هوشمند از طریق NFC (ارتباطات میدان نزدیک) و Wi-Fi بدین معنی است که می توانید از تلفن هوشمند خود برای مشاهده فیلم از راه دور، کنترل تنظیمات دوربین یا حتی انتقال فیلم به تلفن خود استفاده کنید.
  • پروژکتور Pico: در مدل های منتخب سونی موجود است، این ویژگی به شما امکان می دهد یک فیلم کوچک را روی دیوار یا صفحه نمایش دهید تا بتوانید هر زمان که خواستید فیلم خود را تماشا کنید. این یک ویژگی خوب در سفر است، زیرا با افزایش قیمت مدل ها، قدرت منبع نور افزایش می یابد. بنابراین اگر مدل پروژکتور سونی گران‌تری دارید، انتظار داشته باشید که تصویر با این ویژگی روشن‌تر از مدل‌های ارزان‌تر باشد.
  • صدای میکروفون را افزایش دهید
  • حافظه قابل جابجایی SDXC
  • رزولوشن 4k: جدیدترین مدل‌های رزولوشن 4K تقریباً چهار برابر وضوح HD جزئیات را ارائه می‌دهند. با این حال، در حالی که پشتیبانی از ضبط ویدیوی 4K یک ویژگی عالی به نظر می رسد، تنها بر اساس این ویژگی خرید نکنید، زیرا مدتی طول می کشد تا 4K تاثیری مشابه با HD داشته باشد.
  • وای فای
  • HDMI
  • USB 2
  • تثبیت کننده تصویر
  • قابلیت ضبط XAVC S، AVCHD و MP4
  • منظره یاب LCD (صفحه نمایش LCD تاشو 2.7 اینچی)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی HDR PJ410" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین هندی کم سونی HDR PJ410"، کلیک کنید.