نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO9 Black

بررسی تخصصی دوربین فیلمبرداری ورزشی GoPro HERO9 Black

دوربین فیلمبرداری ورزشی GoPro HERO9 Black

برای شروع توضیح HERO9، باید با قدرت شروع کنیم، پس بیایید مستقیماً به اصل مطلب برویم. این شرکت دوربین اکشن پرچمدار خود به نام GoPro HERO9 Black را به طور کامل اصلاح کرده است و یک سنسور 23.6 مگاپیکسلی را اضافه کرده و ویژگی های کلیدی جدیدی را مهندسی کرده است. قابلیت ضبط ویدیوهای با کیفیت 5K30 و عکاسی 20 مگاپیکسلی به همراه مجموعه های جدید از تنظیمات حرفه ای و عملکردهای کاربردی از جمله ویژگی های کلیدی این مدل است.

صفحه جلویی که در مدل قبلی HERO فقط اطلاعات وضعیت را نشان می داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگتر است و همچنین نمای زنده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد عکس ها را برای وبلاگ ها و موارد مشابه قاب کنید. لرزش‌گیر دیجیتال جدید HyperSmooth 3.0 با سطح افق در دوربین به شما امکان می‌دهد فیلم‌های نرم‌تر و پایدارتری بدون هیچ گونه گیمبال بگیرید. در واقع HERO9 Black یک دوربین اکشن تمام عیار است. می توانید از ویژگی فوق العاده آن برای بهبود کار خود استفاده کنید. این دوربین نه تنها یک دوربین ورزشی است بلکه می تواند به عنوان یک وب کم برای پخش زنده با کیفیت Full HD 1080p نیز استفاده شود. HERO9 Black یک راه حل کامل برای همه ماجراجویی های شما آماده نمایش است. HERO9 بسیار ناهموار است، طراحی شده تا تا ده متر زیر آب و تا 33 دقیقه دوام بیاورد و اگر قصد دارید در آب عمیق تر و طولانی تر سفر کنید، این کار را با کمک کیس غواصی ممکن کرده است. بدون هیجان!

یکی دیگر از ویژگی‌های افزوده شده جدید، مجموعه‌ای از ویژگی‌های Power Tools است، از جمله قابلیتی به نام HindSight که وقتی روشن شود، به شما امکان می‌دهد تا 30 ثانیه ویدیو قبل از زدن دکمه ضبط ضبط کنید تا حتی یک صحنه را از دست ندهید. شاید این یکی از بهترین گزینه های این دوربین باشد. به راستی چه چیزی می تواند برای یک تیرانداز ورزشی مفیدتر باشد؟

همه این ویژگی‌ها برای ارائه یک سیستم قدرتمند ترکیب می‌شوند، HERO9 Black با بسیاری از ویژگی‌های دیگر که از برادران بزرگ‌ترش به ارث رسیده است، ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها ارتقا یافته و برخی دیگر متعلق به خودش هستند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی
  • Protune دارای تنظیمات حرفه ای ویدئو و صدا است
  • 14 فرمان صوتی مانند “GoPro، عکس بگیرید” و ..
  • سه میکروفون با کاهش صدای باد قوی
  • سرعت افزایش یافته 100 مگابایت بر ثانیه
  • گذشت زمان و سپری شدن شب
  • 8 برابر حرکت آهسته
  • عکس خام
  • ضبط صدا

HERO9 Black دارای یک سوکت دو طرفه داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی آن را به بیش از 45 لوازم جانبی مانند پایه ماشین، قفسه دوچرخه، بازوبند، سوتین و غیره متصل کنید و عکاسی را آسان تر می کند. علاوه بر این، برای گسترش بیشتر عملکرد دوربین، چندین حالت افزودنی اختیاری در دسترس است، مانند Media Mod، که یک میکروفون خارجی و گزینه‌های نصب و خروجی سیگنال اضافی را برای گردش کار چندرسانه‌ای بهتر اضافه می‌کند. با در نظر گرفتن رسانه‌های اجتماعی، دوربین همچنین به شما امکان می‌دهد به حالت پرتره بروید تا تصاویر را در قالبی ایده‌آل برای شبکه‌هایی مانند اینستاگرام ثبت کنید. ظرفیت باتری HERO9 Black 30 درصد بیشتر از باتری مدل قبلی است. این باتری 1720 میلی آمپر ساعتی است که به شما امکان می دهد با یک بار شارژ دوربین مدت زیادی کار کنید.

ویدیوی 5K

با رزولوشن تا 5K30 عکس بگیرید و هنگام زوم کردن جزئیات بالایی را حفظ کنید. با سنسور 23.6 مگاپیکسلی جدید، HERO9 Black وضوح تصویر واقعی، حرکت صاف و سطح افق داخل دوربین را برای کیفیت تصویر بهینه ارائه می دهد.

عکس 20 مگاپیکسلی با SuperPhoto

عکس های واضح و باکیفیت با وضوح 20 مگاپیکسل بگیرید. از SuperPhoto برای انتخاب خودکار بهترین پردازش تصویر استفاده کنید تا به راحتی عکسی عالی بگیرید.

سیستم ارتقاء مد

HERO9 Black با چندین حالت اضافی سازگار است که دوربین را برای گردش کار جامع تر گسترش می دهد. حالت های اضافی عبارتند از Max Lens Mod، Light Mod و Media Mod. در بین این حالت‌ها، می‌توانید به فیلم‌های قفل‌شده در افق، نورپردازی LED، ضبط با میکروفون خارجی و موارد دیگر دست پیدا کنید.

نصب داخلی

نیازی به حمل قاب جداگانه نیست. به سادگی براکت نصب لوازم جانبی مناسب را بردارید و دوربین خود را تقریباً روی هر وسیله جانبی نصب کنید.

صفحه نمایش + صفحه نمایش لمسی عقب

صفحه نمایش لمسی پشت HERO9 Black نسبت به مدل قبلی دوربین بزرگتر است، اما می توانید همان ویژگی های آشنا مانند زوم لمسی را مشاهده کنید. نمایشگر جلو نیز ارتقا یافته است و اکنون علاوه بر نشانگرهای وضعیت، دارای نمای زنده است. اکنون می توانید عکس خود را مستقیماً از پنل جلویی قاب کنید.

باتری قدرتمند

عمر باتری 1720 میلی آمپر ساعتی HERO9 Black 30 درصد بیشتر از HERO8 Black است.

HyperSmooth 3.0

GoPro HERO9 Black دارای تثبیت‌کننده ویدیوی پیشرفته‌تر با HyperSmooth 3.0 است که سطح افق و افزایش را در تمام تنظیمات دوربین ممکن می‌سازد.

افق را تراز کنید

تراز کردن افق داخل دوربین (تا 45 درصد شیب) اکنون با لنز جدید Digital Linear + Horizon Leveling امکان پذیر است و به عکس های شما کمک می کند ثابت و افقی بمانند.

Time Warp 3.0

هنگام رانندگی در جاده، پیاده روی یا هر جای دیگری صحنه های تایم لپس را ضبط کنید. TimeWarp 3.0 با ویژگی‌هایی مانند Speed ​​Ramp، زمان را فشرده می‌کند و لحظات را ثبت می‌کند، که به شما امکان می‌دهد سرعت واقعی یا نیم سرعت را هنگام ضبط انتخاب کنید. این گزینه (در حال حاضر با صدا) است.

صفحه نمایش لمسی بصری

صفحه نمایش لمسی عقب کنترل دوربین، قاب عکس ها، پخش فیلم، گرفتن سلفی و موارد دیگر را آسان می کند.

پخش زنده با کیفیت 1080p

با استفاده از تثبیت‌کننده HyperSmooth از طریق برنامه GoPro با استفاده از تثبیت‌کننده HyperSmooth، کیفیت HD 1080p را به صورت زنده در رسانه‌های اجتماعی پخش کنید و با خیال راحت فیلم‌های پخش خود را برای بررسی بعدی در کارت microSD ذخیره کنید. (برنامه GoPro با iOS و Android سازگار است؛ کارت‌های microSD جداگانه فروخته می‌شوند.)

حالت وب کم

HERO9 Black را برای پخش HD 1080p به رایانه خود وصل کنید. از پایه های GoPro اختیاری برای ایجاد راه اندازی وب کم ایده آل خود استفاده کنید.

بادوام + ضد آب

HERO9 Black تقریبا برای تمامی شرایط آب و هوایی طراحی شده است و بدون نیاز به قاب تا 33 دقیقه در عمق ده متری ضد آب است. و البته می توان از عمق و زمان بیشتری با دوربین غواصی استفاده کرد.

ابزار قدرت

HERO9 Black مجموعه‌ای از تنظیمات ضبط هوشمند Power Tools را دارد که گزینه‌های ضبط را با ابزارهایی مانند HindSight، LiveBurst، Scheduled Capture و Duration Capture بهبود می‌بخشد.

ابزار قدرتمند HindSight

HindSight قبل از ثبت رکورد 30 ثانیه فیلم می گیرد، بنابراین دیگر هرگز لحظه ای مانند یک صحنه غیرمنتظره را از دست ندهید. با روشن بودن HindSight، دوربین به مدت 30 ثانیه فیلم ضبط می کند تا زمانی که دکمه شاتر را فشار دهید، و همه چیز بعد از آن ضبط می شود تا زمانی که ضبط را متوقف کنید.

ابزار قدرتمند LiveBurst

1.5 ثانیه قبل و بعد از عکس خود ضبط کنید، سپس تک فریم مورد علاقه خود را برای بهترین عکس یا ویدیو برای اشتراک گذاری انتخاب کنید.

ابزارهای ضبط برنامه ریزی قدرتمند

این عملکرد به شما امکان می دهد زمان شروع تصویربرداری را از قبل برنامه ریزی کنید.

مدت زمان ضبط ابزارهای برقی

انتخاب کنید HERO9 Black قبل از توقف خودکار چه مدت ضبط کند.

ویدیوی شب

می توانید ویدیوهای تایم لپس در شب را با کیفیت 4K، 2.7K 4:3، 1440p یا 1080p در دوربین پردازش کنید.

Presets + Presets سفارشی

HERO9 Black با تنظیمات ویدیویی توصیه شده برای عکس‌های استاندارد، فعالیت، سینمایی و اسلومو از پیش نصب شده است. حتی می توانید تنظیمات سفارشی برای دسترسی سریع به تنظیمات دلخواه خود ایجاد کنید.

لنزهای دیجیتال

گرفتن عکس های حماسی به آسانی لمس یک لنز دیجیتال است. اکنون می توانید بین تراز باریک، خطی، عریض، SuperView و خطی + افقی جابجا شوید.

کنترل صدا

با 14 فرمان صوتی مانند “GoPro, take a picture” می توانید تصویر مورد نظر خود را ضبط کنید، حتی اگر دوربین خاموش باشد، می توانید بگویید “GoPro, turn on”. HERO9 Black از انگلیسی (ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و هند)، چینی (ماندارین)، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی (BR)، روسی، اسپانیایی (EU و NA) و سوئدی پشتیبانی می کند.

جهت عمودی

برای اسنپ چت و اینستاگرام خود عکس ها و فیلم ها را در جهت پرتره بگیرید.

تایمر

تایمر گرفتن سلفی با GoPro را آسان می کند. می توانید کل گروه را جمع کنید و با استفاده از تایمر سلفی بگیرید یا با استفاده از این حالت دوربین را در جای مناسب نصب کنید و سپس عکس های مورد نظر خود را بگیرید قطعا با مفهوم تایمر آشنا هستید.

عکس خام

حالت خام بیشترین انعطاف‌پذیری ویرایش را ارائه می‌دهد و برای عکس‌های پشت سر هم تک و چند شات، تایم لپس، و انفجار در دسترس است.

حرکت آهسته 8 برابر

GoPro 9 با استفاده از نرخ فریم باورنکردنی 1080p240 با تثبیت‌کننده HyperSmooth 3.0 تا 8 برابر فیلمبرداری با حرکت آهسته را برای آن جلوه همیشه محبوب امکان‌پذیر می‌کند.

پورت USB Type-C به دستگاه های اندرویدی

از طریق کابل USB Type-C همراه، عکس‌ها و فیلم‌ها را به سرعت به دستگاه‌های Android سازگار منتقل کنید.

نرخ بیت 100 مگابایت بر ثانیه

ویدیوهایی با کیفیت استودیویی با گزینه‌های نرخ بیت تا 100 مگابایت بر ثانیه ایجاد کنید.

فرمت ویدیویی HEVC

از کدگذاری ویدیویی با عملکرد بالا (HEVC) برای کاهش اندازه فایل بدون از دست دادن کیفیت تصویر استفاده کنید.

پوشش داده + GPS

با افزودن Data Overlays به ویدیوهای خود، برنامه GoPro به شما امکان می دهد موقعیت، ارتفاع و سرعت مورد استفاده در هنگام ضبط تصویر را در تصویر نهایی نمایش دهید. این گزینه ها عبارتند از:

  • سرعت سنج
  • لوگوی GoPro
  • مسیر GPS
  • ارتفاع
  • نقشه
  • نمودار سرعت
  • G-Force

(توجه: برای افزودن یک پوشش داده GPS به ویدیوها در برنامه GoPro، باید GPS را در دوربین خود فعال کنید.)

چهره، لبخند، پلک زدن + تشخیص صحنه

HERO9 Black لبخند، پلک زدن و موارد دیگر را تشخیص می دهد. برنامه GoPro از این جزئیات برای انتخاب هوشمندانه بهترین عکس ها و ویدیوهای شما برای ایجاد داستان های ویدیویی چشمگیر استفاده می کند.

برنامه GoPro

این برنامه به شما امکان می دهد دوربین خود را از راه دور کنترل کنید، ضبط را شروع و متوقف کنید و رسانه را بارگیری کنید. به علاوه، می‌توانید کلیپ‌های تک یا چندگانه را ویرایش کنید و همه آنها را از تلفن خود به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO9 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO9 Black"، کلیک کنید.