نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO10 Black

بررسی تخصصی دوربین فیلمبرداری ورزشی GoPro HERO10 Black

دوربین فیلمبرداری ورزشی GoPro HERO10 Black

GoPro HERO10 Black توسط GoPro دوربین اکشن پرچمدار خود را با سنسور 23 مگاپیکسلی و طراحی جدید تراشه G2 برای افزایش عملکرد، سرعت، عملکرد، پاسخگویی کنترل لمسی و نرخ فریم بالاتر به روز می کند و این دوربین اکشن را کامل می کند. این مدل جدید دارای ویدئوهای HD 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 است.

همچنین امکان ثبت عکس های 23 مگاپیکسلی با تنظیمات حرفه ای به روز شده و ویژگی های کاربردی مشابه نسخه قبلی خود HERO9 وجود دارد. نمایشگر جلویی که در مدل قبلی HERO اطلاعات وضعیت را نشان می داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگتر است و نمای زنده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد عکس ها را برای وبلاگ ها و اهداف مشابه قاب کنید.

تثبیت کننده دیجیتال جدید HyperSmooth 4.0 با تراز افقی در دوربین به شما امکان می دهد ویدیوهای پایدارتر و حتی نرم تری را بدون گیمبال تهیه کنید، در حالی که هنوز یک دوربین اکشن عالی دارید. این به شما امکان می دهد از آن به عنوان وب کم و برای پخش جریانی Full HD 1080p استفاده کنید.

و همچنین به طور خودکار به ابر متصل می شود و به شما امکان می دهد فوراً فیلم ها یا عکس های خود را به اشتراک بگذارید. این یک راه حل همه کاره برای همه ماجراجویی های دوربین فیلمبرداری شما است که دارای طراحی خشن و مقاومت در برابر آب 33 دقیقه بدون نیاز به قاب خارجی است. برای بردن دوربین به آب های بسیار عمیق تر، می توان از محفظه غواصی اختیاری استفاده کرد.

در حالی که همه این ویژگی‌ها اکنون برای ارائه یک سیستم قدرتمند ترکیب شده‌اند، GoPro HERO10 Black همراه با بسیاری از ویژگی‌های دیگر که از نسخه‌های قبلی دوربین منتقل شده‌اند، ارائه می‌شود که برخی از آنها نیز ارتقا یافته‌اند.

مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند از جمله HindSight در دسترس است، که وقتی روشن است به شما امکان می‌دهد قبل از فشار دادن دکمه ضبط، 30 ثانیه ویدیو ضبط کنید، و این اطمینان را می‌دهد که هرگز آن لحظه مهم و غیرمنتظره مهم را در بازی یا رویداد ورزشی دیگر از دست ندهید. از ویژگی های این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی
  • عکس خام
  • ضبط صدا
  • حلقه ویدیویی
  • تراز افقی
  • همپوشانی داده ها
  • گذشت زمان و سپری شدن شب
  • LiveBurst برای ضبط 1.5 ثانیه قبل و بعد از عکسبرداری
  • 8 برابر حرکت آهسته
  • نرخ بیت 100 مگابایت بر ثانیه
  • سه میکروفون با کاهش صدای باد پیشرفته
  • Protune دارای تنظیمات حرفه ای ویدئو و صدا است
  • 14 فرمان صوتی مانند “GoPro، عکس بگیرید” و…

GoPro HERO10 Black دارای یک سوکت 2 پین داخلی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را به طیف گسترده ای از لوازم جانبی طراحی شده توسط GoPro برای هر موقعیتی، چه ورزش های شدید یا پخش زنده، متصل کنید. چندین حالت اضافی اختیاری در دسترس است، مانند Max Lens Mod، که به شما امکان می دهد یک میدان دید 155 درجه برای کمک به تثبیت HyperSmooth اضافه کنید.

با در نظر گرفتن رسانه‌های اجتماعی، این دوربین همچنین به شما امکان می‌دهد برای گرفتن تصاویر با فرمت ایده‌آل برای پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، به حالت پرتره بروید. GoPro HERO10 Black دارای همان ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعتی HERO9 است که به شما امکان می دهد با یک بار شارژ مدت طولانی با دوربین کار کنید.

پردازنده انقلابی

موتور قدرتمند جدید GP2 عملکرد فوق‌العاده، کنترل‌های لمسی پاسخگو را تغییر می‌دهد و نرخ فریم را برای ویدیوهای فوق‌العاده روان دو برابر می‌کند. GP2 “سیستم روی تراشه” که به طور خاص برای ماهیت طاقت فرسا GoPro طراحی شده است، سریع ترین است.

پنل جلویی جدید + عملکرد بهبود یافته

عکس های خود را برای وبلاگ ها قاب کنید، سلفی ها بهتر از همیشه هستند، صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا و نرخ فریم نرم تر و جزئیات واضح تر. کنترل های لمسی نیز سریع هستند، بنابراین شاتر پاسخگوتر است. پخش زنده با GoPro HERO10 Black بهتر از همیشه به نظر می رسد و ویژگی های وب کم آسان و بدون درز هستند.

عکس + فیلم با وضوح بالا، نرخ فریم بالا

به واضح ترین عکس GoPro تا کنون خوش آمدید. GoPro HERO10 Black با ارتقاء به عکس‌های 23 مگاپیکسلی باورنکردنی و وضوح 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه، نرخ فریم دو برابری را برای حرکت فوق‌العاده صاف ارائه می‌کند. همچنین دارای تاخیر 8 برابری در 2.7K است و می‌توانید فیلم‌ها را مکث کنید و عکس‌های 15.8 مگاپیکسلی را از ویدیوهای 5.3K بگیرید که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

کیفیت تصویر شفاف

با جزئیات دقیق، بافت واقعی و کنتراست خیره کننده حتی در نور کم عکاسی کنید. تصاویر همچنین به لطف پوشش جدید لنز آبگریز که آب را دفع می کند و در عین حال به از بین بردن شعله ور شدن لنز و سایر مصنوعات کمک می کند، آب را دفع می کند.

بادوام و مقاوم در برابر آب تا 33 دقیقه

کاملاً ضد آب و محکم‌تر از همیشه، GoPro HERO10 Black به اندازه کافی همه کاره برای هر ماجراجویی است. کیفیت ساخت ناهموار آن می‌تواند حتی در هنگام ضربه، چه در گل، برف یا آب (تا 33 دقیقه) به کار خود ادامه دهد. پوشش ضد آب و ضد خش روی لنزها محافظت بیشتری را فراهم می کند و در صورت نیاز به راحتی قابل تعویض است.

HyperSmooth 4.0

HyperSmooth هرگز نرم‌تر نبوده است و انتخاب بهترین تثبیت‌کننده در هر زمان آسان است. به‌علاوه، عملکرد بهتری در نور کم و تراز افقی با محدودیت شیب بیشتر داشته باشید تا عکس‌های شما زمانی که می‌خواهید کاملاً صاف به نظر برسند.

اتصال سریع و قابل اعتماد

فوق العاده آسان، فوق العاده سریع. انتقال عکس ها و ویدیوها از GoPro همه کاره متصل به ابر به تلفن شما آسان است، فقط آپلود بی سیم آسان از طریق برنامه Quik یا یک اتصال سیمی سریع از طریق USB 3.1 Gen 1 را انتخاب کنید. همچنین فضای ذخیره سازی ابری نامحدودی وجود دارد. آپلود خودکار رایگان فقط وقتی به شبکه Wi-Fi خانگی خود وصل شدید دوربین خود را روشن کنید و دوربین بقیه کارها را انجام خواهد داد.

وب کم + پخش زنده

از GoPro خود به عنوان داغ ترین وب کم در بازی استفاده کنید. این انعطاف‌پذیری به پخش زنده نیز منتقل می‌شود، جایی که با استفاده از Butter HyperSmooth و تثبیت‌کننده با وضوح بالا، عکس‌های شما به‌طور باورنکردنی پایدار به نظر می‌رسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO10 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلم برداری ورزشی GoPro HERO10 Black"، کلیک کنید.