نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری و ورزشی گوپرو GoPro HERO5 Action Camera Black

بررسی تخصصی دوربین اکشن سیاه گوپرو HERO5

دوربین فیلمبرداری و ورزشی GoPro Hero 5

GOPRO HERO5

go pro hero 5 را می توان به عنوان یکی دیگر از محصولات حرفه ای این برند محبوب معرفی کرد. این محصول پس از مدل قبلی هیرو 4 در سال 2016 به بازار عرضه شد.این مدل را می توان حاصل 11 سال تجربه GoPro Hero 5 دانست که بدون قاب ضدآب مخصوص می تواند تا عمق 10 متری زیر آب برود. این دوربین مجهز به میکروفون داخلی است که برای عکاسی زیر آب با کیفیت عالی طراحی شده است.

GOPRO HERO5

عکس‌ها در فرمت‌های RAW و JPEG ذخیره می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که قالب را بر اساس مکان انتخاب کنند. صفحه نمایش HERO 4 SILVER N 2 اینچی بود و این ویژگی در HERO 5 نیز تکرار شده است.

GOPRO HERO5

در این مدل تصاویر بر روی کارت SD ذخیره شده و با فرمت 4K و با سرعت بالاتری نسبت به مدل های قبلی ضبط می شوند. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سنسور CMOS با دقت پردازش 12 مگاپیکسلی و ضبط تصویر با کیفیت بالا اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری و ورزشی گوپرو GoPro HERO5 Action Camera Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری و ورزشی گوپرو GoPro HERO5 Action Camera Black"، کلیک کنید.