نقد و بررسی دوربین اسمو DJI Pocket 2 Pro Combo

بررسی تخصصی دوربین DJI Pocket 2 Pro Combo Osmo

دوربین DJI Pocket 2 Pro Combo Osmo

DJI Pocket 2 Pro Combo با ارتقاءهای متعدد نسبت به نسل قبلی خود دارای سنسور CMOS 1/1.7 اینچی 64 مگاپیکسلی، زوم تا 8 برابر، میدان دید 93 درجه و چهار میکروفون استریو جهت دار با زوم صوتی DJI Matrix Stereo است. وزن سبک وارد بازار می شود. تثبیت کننده گیمبال 3 محوره و ترکیب دوربین 4K بسیار فشرده می تواند گزینه ای عالی برای ویدیوهای شما باشد. بهبودهای نرم افزاری جدیدی نیز در نسخه جدید اضافه شده است، از جمله ActiveTrack 3.0 به روز شده، جلوه های جالب داخلی، ویرایشگر هوش مصنوعی، Hybrid AF 2.0 و یک برنامه تلفن هوشمند بدون حرکت. همه چیزهایی که برای ایجاد محتوا یا ایجاد ویدیوهای خانوادگی، افزودن فیلم به عکس‌های خود یا ساختن وبلاگ‌ها و ویدیوهای حرکتی نیاز دارید، این محصول برای شماست.

این دستگاه همه کاره با وزن کمی بیش از چهار اونس، دارای یک تثبیت کننده گیمبال 3 محوره برای حرکت نرم و کنترل آسان پان و شیب است. Pocket 2 دارای یک سنسور 1/1.7 اینچی و یک لنز با زاویه دید 20 میلی متری با زاویه دید 93 درجه برای ضبط ویدیوهای سینمایی 4K60 با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و حداکثر عکس های 64 مگاپیکسلی بر روی کارت microSD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت است. چهار میکروفون به شما امکان می‌دهند صدای استریوی پیشرفته‌تری را ضبط کنید، و کاهش نویز و عملکرد زوم وجود دارد که از زوم دوربین شما پیروی می‌کند تا صدای بهتری را در یک عکس محکم‌تر ضبط کنید. این دوربین می تواند از زوم 8 برابری برای عکس ها و زوم 4 برابری برای 1080p استفاده کند. ویدئو و صدا، زوم 3 برابر برای ویدئوهای 2K و زوم 2 برابر برای ویدئوهای 4K.

از برنامه DJI Mimo و تلفن هوشمند iOS یا Android خود استفاده کنید تا عکس های خود را با الگوهای عکسبرداری از پیش تعیین شده، حرکات دوربین، فیلترها و موسیقی متن صاف کنید. این برنامه حتی نیازی به افزودن افکت های جالب و انجام ویرایش اولیه ندارد و حتی می توانید با یک ضربه آن را روی حالت حرکت آهسته تنظیم کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه ویدیوی خود را به صورت زنده در وب پخش کنید. برخلاف گوشی‌های هوشمند با اندازه مشابه، Pocket 2 با اندازه مونوبلاک ویژگی‌های هوشمندی مانند حالت Story، Active Track 3.0، Hyper-Lapse، Panorama و motion-lapse را برای ایجاد جلوه‌های خلاقانه جذاب ارائه می‌دهد. بین 180 درجه و 3 × 3 عکس پانوراما را انتخاب کنید تا نماهای وسیعی را ثبت کنید.

Pocket 2 دارای یک سیستم خنک کننده غیرفعال است که گرما را به آرامی دفع می کند و یک باتری قابل شارژ که به دوربین اجازه می دهد تا حداکثر 140 دقیقه ضبط کند. داخل کیس یک کاور، یک مینی کنترلر، یک پایه سه پایه 1/4 اینچی تا 20 اینچی، یک بند مچ دست، یک کابل برق و آداپتورهای USB Type-C و لایتنینگ گوشی هوشمند قرار دارد.

لوازم جانبی اضافی در Creator Combo شامل لنز زاویه باز، دسته «همه چیز»، تقسیم‌کننده USB Type-A به Type-C، فرستنده میکروفون بی‌سیم، شیشه جلوی میکروفون بی‌سیم و یک میکرو سه‌پایه است. سایر لوازم جانبی مانند کیف شارژ، گیره تلفن و کیف ضد آب به صورت جداگانه برای تکمیل تجربه Pocket 2 شما در دسترس هستند.

اندازه جیبی

DJI Pocket 2 با اندازه جیبی و بسیار قابل حمل، دوربین کوچکی است که به شما امکان می دهد لحظات فراموش نشدنی را به تنهایی ثبت کنید. برای تثبیت حرکت و گرفتن عکس های واضح و فیلم های روان مجهز شده است.

ترکیب

Creator Combo شامل یک لنز زاویه باز، یک دسته «جهانی»، یک تقسیم‌کننده USB Type-A به Type-C، یک فرستنده میکروفون بی‌سیم و یک پایه میکروفون است.

ثبت سریع

عکاسی با یک دست به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه شروع به عکاسی کنید تا عکس‌ها و فیلم‌ها را با سرعت زندگی ثبت کنید.

پانوراما با وضوح بالا

کل رشته کوه را با پانورامای 180 درجه یا همه افراد در یک سلفی گروهی با پانورامای 3×3 ثبت کنید.

ActiveTrack 3.0

مهم نیست که چگونه حرکت می کنید، Pocket 2 شما و دوستانتان را با ActiveTrack 3.0 در عکس نگه می دارد.

حالت داستانی

حالت داستانی از فرمت‌های ویدیو و موسیقی برای ایجاد فیلم‌های کوچک هیجان‌انگیز تنها با چند ضربه استفاده می‌کند.

تمام شدن زمان

Timelapse به شما امکان می دهد ساعت ها را به ثانیه تبدیل کنید. Motion-lapse حرکت روان دوربین را اضافه می کند. Hyper-Lapse به شما امکان می دهد در زمان سفر کنید.

ویرایشگر هوش مصنوعی

در ویرایش خوب نیستید؟ ویرایشگر هوش مصنوعی به طور خودکار کلیپ های شما را با انتقال و موسیقی ترکیب می کند تا محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کند.

تثبیت کننده موتوری

جلوه های زرق و برق یکپارچه، ویرایشگر هوش مصنوعی و نرم افزار حالت داستانی.

صافی با کیفیت عالی

یک گیمبال 3 محوره موتوری چیزی است که به این دوربین کوچک اجازه می دهد تا در صفحه نمایش بزرگ نتایج ایجاد کند.

کیفیت تصویر

Pocket 2 دارای سنسور 1/1.7 اینچی، تا 64 مگاپیکسل عکس، فیلمبرداری تا 4K60 و Hybrid AF 2.0 است.

ویدیوی HDR

زندگی خوب پر از رنگ است، پس همه چیز را نشان دهید. با ویدیوی HDR، DJI Pocket 2 سطوح نوردهی را برحسب ناحیه جدا می‌کند و تصویر را برای نمایش فیلم با جزئیات واقعی قرار می‌دهد.

بزرگنمایی 8 برابر

به دنبال جزئیات دیوانه کننده هستید؟ هنگام گرفتن عکس‌های 64 مگاپیکسلی، دوربین تثبیت‌شده با زوم 8 برابر، در ویدیوهای 1080p تا زوم تا 4 برابر و در ویدیوهای 4K تا زوم تا 2 برابر عکس می‌گیرد.

صدای فراگیر

فناوری ماتریکس استریو DJI صدا را با جزئیات فوق‌العاده واقعی ضبط می‌کند و به شما امکان می‌دهد صحنه را دوباره زنده کنید.
Pocket 2 جهت تقویت صدا را در هر جایی که دوربین به سمت آن نشانه رفته است تنظیم می کند تا سوژه شما به وضوح شنیده شود. با افزایش ویدیو، حجم صدا نیز افزایش می یابد و موسیقی متن پویاتری ایجاد می شود.
Pocket 2 به شما امکان می دهد صدا را در سه الگوی صدای مجزا ضبط کنید تا با صحنه مطابقت داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین اسمو DJI Pocket 2 Pro Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین اسمو DJI Pocket 2 Pro Combo"، کلیک کنید.