نقد و بررسی تبدیل و نگهدارنده برای نصب مانیتور نیویر NEEWER Cool Ballhead Multi-Function Double Ball ST13

بررسی تخصصی نصب تبدیل و نصب مانیتور چند منظوره دوبله ST13 مانیتور NEEWER Cool Ballhead

معرفی NEEWER Cool Ballhead چند منظوره با قابلیت حمل آسان

عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای همیشه به دنبال ابزاری هستند که بادوام و حمل و نقل آسان باشند. توپ سرد چند منظوره NEEWER، با طراحی هوشمند، مواد با کیفیت و وزن سبک، به ابزاری ایده آل برای عکاسی و فیلم برداری در استودیو، خارج از منزل و هر جای دیگر تبدیل شده است. در این مقاله به ویژگی های اصلی این محصول کاربردی خواهیم پرداخت.

سر توپ چند منظوره با عملکردهای مختلف

برخلاف سر توپ های سنتی، NEEWER Cool Ballhead دارای دو بخش توپ قابل تنظیم است که امکان چرخش صاف و دقیق دوربین یا لوازم جانبی را در زوایای مختلف فراهم می کند. این عملکرد برای عکاسی در زوایای افقی، عمودی و سایر زوایای خاص بسیار مفید است.

قدرت و وزن سبک

این سر کروی از آلیاژ آلومینیوم مرغوب و فولاد ضد زنگ ساخته شده است که ضمن اطمینان از استحکام و دوام بالا، وزن نهایی محصول را بسیار پایین نگه می دارد (فقط 90 گرم). وزن سبک این سر توپی حمل و نقل آسان آن را تضمین می کند و استفاده از آن را در هر مکان و موقعیتی ممکن می سازد.

گزینه های مختلف اتصال

پیچ استاندارد 1/4 اینچی در دو سر این سر توپی امکان اتصال آن را به طیف وسیعی از تجهیزات فراهم می کند.شما می توانید از این سر توپی برای اتصال دوربین، مانیتور، چراغ LED کوچک و سایر وسایلی که دارای 1/ هستند استفاده کنید. سوراخ پیچ 4 اینچی.

اتصال به سلول دوربین و سوکت فلاش

پایین این سر توپ دارای یک کفش استاندارد است که امکان اتصال آن را به قفس دوربین، دوربین فیلمبرداری یا کفش فلاش روی دسته دوربین می دهد.

محتویات بسته

  • 1 سر توپ چند منظوره
  • 1 عدد کفش فلش

خلاصه

NEEWER Cool Ballhead با طراحی کارآمد، استحکام بالا، وزن سبک، قابلیت حمل آسان و اتصالات مختلف به تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، به همراهی ایده آل برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای و آماتور در هر سطحی تبدیل شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبدیل و نگهدارنده برای نصب مانیتور نیویر NEEWER Cool Ballhead Multi-Function Double Ball ST13" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبدیل و نگهدارنده برای نصب مانیتور نیویر NEEWER Cool Ballhead Multi-Function Double Ball ST13"، کلیک کنید.