نقد و بررسی استابلایزر گیمبال موبایل ژیون اسموت کیو Zhiyun Smooth-Q4 Combo

بررسی تخصصی تثبیت کننده موبایل Combo Zhiyun Smooth-Q4

معرفی Zhiyun Smooth Q4

گیمبال موبایل Smooth-Q4 از Zhiyun-Tech همان طراحی بهبود یافته Smooth-Q4 را دارد و دارای نور مغناطیسی با حداکثر روشنایی 520 لومن است. این گیمبال بسیاری از حالت‌های گیمبال و ویژگی‌های ضبط مشابه نسخه قبلی خود را ارائه می‌دهد، همراه با مزیت افزوده‌کننده یک توسعه‌دهنده داخلی برای سازندگان محتوا در حال حرکت. Smooth-Q4 می تواند گوشی های هوشمند با وزن تا 280 گرم و عرض تا 9 سانتی متر را پشتیبانی کند.

برنامه همراه Android/iOS گیمبال دارای انواع الگوها، ابزارهای ویرایشی و ویژگی‌های کنترلی است تا دید خلاقانه شما را زنده کند. جابه‌جایی بین حالت افقی و عمودی با فشار دادن یک دکمه انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید از عکسبرداری پانوراما به عکس‌های تیک تاک جابجا شوید. منبع تغذیه داخلی دستگاه را تا 15 ساعت روشن نگه می دارد و ورودی USB-C می تواند آن را به مدت 2.5 ساعت شارژ کند یا به عنوان پورت به روز رسانی سیستم عامل عمل کند.

فرم فاکتور قابل گسترش برای عکاسی آسان

با کنترل‌های داخلی بهبودیافته و دستگیره راحت، می‌توانید Smooth-Q4 را تنها با یک دست کنترل کنید. جوی استیک ها، دکمه ها و چرخ های داخلی وظایف مختلفی مانند تغییر حالت گیمبال و ضبط ویدیو را انجام می دهند. چراغ های نشانگر روی گیمبال حالت فعلی یا سطح باتری را نشان می دهد.

می توانید با استفاده از میله داخلی 8.5 اینچی، دسترسی گیمبال را افزایش دهید. همچنین می توان یک سه پایه کوچک را به انتهای Smooth-Q4 برای عکاسی بدون لرزش و بدون هندز متصل کرد.

نور مغناطیسی

نور مغناطیسی با حداکثر روشنایی 520 لومن، دمای رنگ 5500 کلوین و چهار فیلتر رنگی جداگانه ارائه می شود.

تنظیم روشنایی نور در چهار سطح مختلف از طریق چرخ کنترل چند منظوره امکان پذیر است.

کنترل داخلی و نشانگرها

چرخ کنترل چند منظوره را فشار دهید تا روشنایی نور مغناطیسی را تنظیم کنید. برای تنظیم فاصله کانونی تلفن، آن را به سمت چپ حرکت دهید.

سایر کنترل های داخلی شامل دکمه پاور، دکمه عکس/فیلم، دکمه حالت، دکمه ماشه و جوی استیک است.

نشانگرهای حالت گیمبال حالت انتخابی فعلی شما را نشان می دهد. حالت های موجود عبارتند از Lock، Follow، Pan Follow، Point of view و Vortex.

برنامه گوشی هوشمند ZY CAMI

این برنامه از سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا پشتیبانی می کند.

ضبط هوشمند:

  • قابلیت تشخیص اسکریپت: با تشخیص نوع ویدیوی شما، این ویژگی حالت های ویدیویی توصیه شده مانند MagicPano (Magic Panorama) و Livestream Master (Livestream Master) را ارائه می دهد که مخصوص این برنامه هستند.

ردیابی هوشمند:

  • تمرکز بر موضوع: با فعال کردن Smart Tracking 3.0 از طریق رابط کاربری برنامه همراه، می توانید مطمئن شوید که سوژه شما در مرکز تصویر باقی می ماند.

ویرایش هوشمند:

  • ابزارهای تقویت ویدیو: قالب‌های ویرایش هوشمند، موسیقی پس‌زمینه، جلوه‌های ویژه و سایر ابزارها می‌توانند ویدیوی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.
  • راهنمای حرکت دوربین: مقایسه‌های تقسیم‌شده و نمایش حرکت دوربین پشت صحنه (BTS) به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید دوربین را برای تقلید از شکل الگو حرکت دهید.

کنترل حرکت و سوئیچ جهت:

  • تیراندازی را با یک ژست شروع کنید: گیمبال می تواند با تشخیص حرکات ساده دست به دوربین شروع به گرفتن عکس یا فیلم کند.
  • تغییر جهت تیراندازی: هم کنترل های داخلی و هم کنترل های حرکتی می توانند جهت گیری ویدیوی شما را از افقی به عمودی برای پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی تغییر دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی استابلایزر گیمبال موبایل ژیون اسموت کیو Zhiyun Smooth-Q4 Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی استابلایزر گیمبال موبایل ژیون اسموت کیو Zhiyun Smooth-Q4 Combo"، کلیک کنید.