می خواهم به رونالدو برسم!

می خواهم به رونالدو برسم!

به گزارش خبرگزاری یوکسیت؛ هری کین آماده است تا پس از یک فصل سخت و نایب قهرمانی در یورو 2024 اهداف جدیدی را دنبال کند و گفت که از رونالدو الگو می‌گیرد. این هدف ستاره انگلیسی است.

رونالدو روز پنجشنبه در بازی پرتغال مقابل کرواسی نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند و با نزدیک شدن به چهل سالگی، سطح فوق‌العاده‌اش را حفظ کرده است. فوق ستاره پرتغالی به دلیل استعداد باورنکردنی و فداکاری بی‌نظیرش الگوی اکثر بازیکنان است و کین می‌خواهد تلاش کند تا با دستاوردهای این بازیکن 39 ساله برابری کند.

کین گفت: «کریستیانو یک معیار و الگو است، نه تنها یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ بلکه معیار این است که چقدر می‌توانید خودتان در بالاترین سطح حفظ کنید. هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی احساس می‌کنم در شرایط بسیار خوبی هستم. پیرامون من مثل رونالدو و هر بازیکن دیگر همیشه سر و صدا و حواشی وجود دارد اما تا زمانی که به خودتان و توانایی‌هایتان باور داشته باشید، هر چیزی ممکن خواهد شد. رونالدو، مسی‌، بنزما و لواندوفسکی‌ با رسیدن به اواسط سی سالگی، تقریباً سطح خود را بالاتر بردند. کریستیانو هر هفته در این سن قدرتش را نشان می‌دهد و هدفم این است که مثل او باشم.»

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "می خواهم به رونالدو برسم!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "می خواهم به رونالدو برسم!"، کلیک کنید.