مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و اعتلای کشور می‌شود – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و اعتلای کشور می‌شود - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، سردار مهدی کبیری پور عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از شهادت شهدای خدمت، یک انتخابات زودهنگام برای ما به وجود آمده است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: مردم عزیز کشورمان در بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند و ان شاء الله جمعه این هفته حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

سردار کبیری پور ادامه داد: نکته اصلی این است که این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و با مجاهدت همه اولیا در طول تاریخ به دست ما رسیده است.

وی افزود: به فرموده امام راحل (ره) حفظ این نظام از اوجب واجبات و از نماز هم واجب تر است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: تکلیف همه ما به عنوان مسلمان و کسی که در ایران زندگی می‌کنیم، این است که پای صندوق‌های رأی بیاییم و به کاندیدای اصلحی که معیارهای آن توسط مقام معظم رهبری بیان شده، است رأی بدهیم.

سردار کبیری پور عنوان کرد: کاندیدا باید برای خدمت به مردم، آبادانی و عزت کشور شب و روز نشناسد و پر کار و پر تلاش باشد و نگاه وی به ظرفیت‌ها درونی باشد و با مستکبرین، زورگویان عالم سر سخت باشد و نسبت به مظلومان عالم مهربان و نرم باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: این معیارها کلی است و هر کسی می‌تواند به آن رأی بدهد، ولی مهم‌تر از آن اصل مشارکت در انتخابات است که باعث اعتلا، عزت و اقتدار کشور می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و اعتلای کشور می‌شود – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و اعتلای کشور می‌شود – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.