مجلس باید به توصیه های 12 گانه مقام معظم رهبری عمل کند – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

مجلس باید به توصیه های 12 گانه مقام معظم رهبری عمل کند - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر بیان کرد: در آستانه ی چهاردهم و پانزدهم خرداد هستیم، یکی سرآغاز انقلاب اسلامی به امامت امام راحل هستیم و 14 خرداد سالروز درگذشت امام خمینی (ره).

امام جمعه خرمشهر در ادامه رحلت امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اسلامی را یکی از رویدادهای مهم دانست و افزود: امام خمینی سرمایه ای بودند که و این سرمایه در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شد و انقلاب بزرگ امام مکتب امام بود.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به شروع به کار مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید به توصیه های دوازده گانه مقام معظم رهبری عمل کند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین اشاره ای به شروع روند ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری داشت و تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک روز اما تاثیرات آن چندین سال است.

وی افزود: باید با دقت بسیار داوطلبان را رصد کنیم و فردی انقلابی در تراز و شبیه رییس جمهور شهیدمان آیت رییسی انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد: همه آزادگان جهان چشم و امیدشان به مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرمشهر، حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در رفح را یک اقدام بسیار وحشیانه توصیف کرد و گفت: چه کسی باید پاسخگوی این جنایت ها باشد. امروز شعار ملت های آزاده و در راس آنها ملت ایران اسلامی آنها مرگ بر اسراییل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجلس باید به توصیه های 12 گانه مقام معظم رهبری عمل کند – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجلس باید به توصیه های 12 گانه مقام معظم رهبری عمل کند – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.