ماهرشالا علی و تام هاردی در برابر دوربین کارگردان جیمز باند

ماهرشالا علی و تام هاردی در برابر دوربین کارگردان جیمز باند

به گزارش خبرگزاری یوکسیت، ماهرشالا علی، برنده 2 جایزه اسکار، قرار است به اتفاق تام هاردی در فیلم «خاموشی 77» نقش آفرینی کند. داستان این فیلم مهیج جنایی در شبی اتفاق می افتد که شهری که هرگز نمی خوابد، قدرت کنترل خود را از دست داده و در هرج و مرج و بی قانونی فرو می رود.

به گزارش یوکسیت -این فیلم که از پروژه های داغی است که در بازار کن ارایه می شود برمبنای فیلمنامه ای که توسط فرانک جان هیوز نوشته شده و فوکاناگا بازنگری آن را برعهده داشته، ساخته می شود و درباره 5 افسر پلیس سرکش در سال 1977 است که نقشه می کشند تا از سه پایگاه جنایتکاران شامل تبهکاران هنگ کنگی، مافیای ایتالیایی و جنایتکاران هارلم در یک شب سرقت کنند. وقتی شب دزدی خاموشی شهر را فرا می گیرد، آنها مجبور می شوند در یک شب جهنمی با اخلاقیات خود رودر رو شوند.

کری جوجی فوکوناگا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و چارلز روون که به تازگی اسکار بهترین فیلم را برای «اوپنهایمر» دریافت کرده، از تهیه کنندگان این فیلم است.

علی که برای «مهتاب» و «کتاب سبز» برنده جایزه اسکار شده به تازگی بازیگر «دنیا را پشت سر بگذار» بود و قرار است در «بلید» هم نقش آفرینی کند. تام هاردی هم که بازیگر فیلم هایی چون «انتقام» و «مد مکس» بود، پیش از این با روون در فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد» نولان همکاری کرده بود.

جدیدترین فیلم فوکوناگا آخرین فیلم دنیل کریگ در نقش جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» بود. او همچنین سازنده «آن» در سال 2017، «جانوران بدون سرزمین» در سال 2015 و «جین ایر» 2011 است.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماهرشالا علی و تام هاردی در برابر دوربین کارگردان جیمز باند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماهرشالا علی و تام هاردی در برابر دوربین کارگردان جیمز باند"، کلیک کنید.