عرضه سنگین دلار و تتر با ورود بازارساز

عرضه سنگین دلار و تتر با ورود بازارساز
آفتاب نیوز :

فارس نوشت: چند روز اخیر قیمت دلار در بازار روند افزایشی به خود گرفته است و کانال های تلگرامی هم به شدت فعال هستند تا با ارائه قیمت لحظه ای و رو به بالا تب بازار ارز را داغ نگه دارند.

در شرایطی که دلالان در تکاپو هستند تا شرایط نوسانی در بازار ارز آزاد به همین شکل باقی بماند بازار نیما نه تنها در آرامش است که حتی خریداری برای ارز عرضه شده وجود ندارد.

به عنوان مثال روز یکشنبه عرضه کنندگان ارز به بازار نیما همچون ایمیدرو پالایشگاه ها پتروشیمی ها و بانک مرکزی روی هم ۲۲۰ میلیون معادل دلاری ارز به این بازار عرضه کردند؛ اما از این میزان تنها ۱۲۸ میلیون دلار به فروش رفت. یعنی تنها ۵۸ درصد ارز عرضه شده فروش رفت و مابقی آن خریداری نداشت.

این آمار نشان می دهد تأمین و تخصیص ارز موردنیاز تجار و واردکنندگان بدون وقفه و مشکلی در حال انجام است؛ اما عده ای که سود آن ها در ایجاد نوسان در بازار است سعی می کنند به هر طریقی شده از فرصت تنش های منطقه و شرایط جنگی آن بهره برداری و سود خود را حداکثر کنند.

از طرف دیگر با توجه به شرایط بازار آزاد و نرخ های غیرواقعی آن بازارساز در چند روز گذشته به این بازار وارد شده و طبق اطلاعات خبرنگار آنلاین یوکسیت امروز یکی از روز هایی است که شاهد عرضه سنگین ارز توسط بازارساز خواهیم بود.

بنابر این اطلاعات قرار است بازارساز هم در بخش دلار و هم تتر ورود جدی به بازار داشته باشد.

کارشناسان پیش بینی می کنند با توجه به اینکه مشکلی در تأمین ارز واردکنندگان وجود ندارد و از طرفی بازارساز نیز به بازار ارز ورود جدی دارد تا آرامش به این بازار برگردد به زودی روند صعودی بازار ارز نزولی خواهد شد.

به نظر می رسد در این شرایط تازه وارد ها به بازار ارز باید بیشترین مراقبت را انجام دهند تا در چنگ دلالان حرفه ای گرفتار نشوند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عرضه سنگین دلار و تتر با ورود بازارساز" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عرضه سنگین دلار و تتر با ورود بازارساز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه