رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد

رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد

یوکسیت/لرستان استاندار لرستان بر همکاری و عزم همگانی برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد تاکید کرد.

ابوطالب شفقت عصر جمعه در بازدید از برخی از غارهای خرم‌آباد در راستای بررسی و پیگیری مسائل ثبت جهانی دره خرم‌آباد به اهمیت این امر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ارزیابان یونسکو در شهریور ماه به استان سفر خواهند کرد، برطرف کردن مشکلات و موانع موجود یک عزم همگانی و همکاری خاص مردم را نیاز دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ارزیابان سازمان جهانی یونسکو هفدهم شهریور ماه برای بررسی وضعیت پرونده دره خرم‌آباد با محوریت قلعه فلک‌الافلاک و هفت غار تاریخی به خرم آباد سفر می‌کنند، افزود: از مردم فهیم خرم‌آباد انتظار می‌رود در روزهای حضور ارزیابان همکاری‌های لازم را به‌ویژه در حوزه ترافیک شهری داشته باشند. 

استاندار لرستان تاکید کرد: در راستای توسعه گردشگری در خرم‌آباد لازم است اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری شهرداری مرکز استان  طرح جامع گردشگری را تهیه و تدوین کند.

 وی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه‌ای برای ثبت جهانی دره خرم‌آباد تامین و هزینه شد گفت: امیدواریم این پرونده به موقع آماده و تایید شود و این اتفاق مبارک برای کشور و مردم شریف استان رقم بخورد.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد"، کلیک کنید.