خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم آباد» – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم آباد» - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

بهمن جعفری در گفت وگو با خبرنگار یوکسیت با اشاره به آخرین خبرها از طرح «سیمان خرم آباد»، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته، مالک قبلی از طریق شعبه 19 تجدیدنظر دیوان عالی کشور حکم انحلال را باطل کرد و دوباره طرح به مالک قبلی برگشت.

وی عنوان کرد: پرونده مربوط به این طرح نیز دو سال بود که در شعبه های بدوی و تجدیدنظر قوه قضاییه در دست اقدام بود و الان تعیین تکلیف شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: اخیراً نیز مالک درخواستی به سازمان ما منعکس و مسایل و مشکلات را مطرح کرده است تا ما برای بحث مالیات، زمین و سایر موارد آن ستاد تسهیل را برگزار کنیم.

جعفری در پاسخ به این سوال خبرنگار یوکسیت که آیا سرمایه گذار قبلی این اهلیت را دارد که فعالیت را در این طرح ادامه بدهد؟ گفت: به نظر من کسی که تا کنون نتوانسته این پروژه را انجام بدهد و درگیر مسایل قضایی بوده شاید نتواند ادامه فعالیت داشته باشد، تصمیم دراین رابطه بر عهده سایر ارکان، بانک عامل یعنی سپه، وزارت صمت، وزارت کشور است و قرار است جلسه ای برگزار و پیگیری های لازم دراین خصوص انجام شود.

وی، افزود: در این دو سال اقدامی نمی شد انجام داد؛ چون پرونده طرح در دستگاه قضایی بود و ما نمی توانستیم دخالتی کنیم؛ ولی الان می توانیم پیگیری کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم آباد» – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم آباد» – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.