توپ طلای آسیا در دستان ستاره ایرانی

به گزارش خبرگزاری یوکسیت؛ ایمیل از سوی afc ارسال شده است و سعید احمدعباسی روز یکشنبه ایران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد. همانند سالیان گذشته تنها ربایندگان جوایز در مراسم حضور پیدا می کنند و بدون هیچ اتفاق غیرمنتظره ای باید توپ طلای فوتسال آسیا را مختص فوق ستاره گلزن تیم ملی بدانیم.

2099243

به گزارش ورزش سه سعید احمد عباسی در شرایطی بزرگترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن را از آن خود خواهد کرد که در سال 2023 با پیراهن تیم ملی در تورنمنت های مختلف 20 گل به ثمر رساند و همچنین 15 بار در لیگا ناسیونال لالیگا اسپانیا برای تیم وینا البالی والدپیناس موفق به گلزنی شد و این اعداد و روند باعث می شود با اختلاف از دو کاندید دیگر یعنی رخماتوف ازبک و فیضعلی سردوروف تاجیکستانی سبقت بگیرد.

2099242

سعید احمد عباسی با تمام ویژگی های منحصر به فردش نخستین توپ طلای خود را بدست می آورد و نکته جالب این خواهد بود که این فوق ستاره برای سال آینده نیز آماده دومین جایزه بزرگ و طلایی می شود زیرا راس تیم ملی در سال 2024 بهترین بازیکن و گلزن جام ملت های آسیا شناخته شد و تردیدی وجود ندارد که او با شایستگی کامل فرصت این را دارد دو بار پیاپی توپ طلای قاره کهن را تصاحب کند.

2099244

گلزنی تلنگر ترفند و گام های بلند برای شلیک به دروازه ها سعید احمدعباسی را در صف بهترین راس های فوتسال جهان جای داده و این بازیکن مُزد سال ها درخشش در عرصه ملی و باشگاهی را به زودی دریافت خواهد کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توپ طلای آسیا در دستان ستاره ایرانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توپ طلای آسیا در دستان ستاره ایرانی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه