توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفت و گو با خبرنگار یوکسیت با اشاره به خدمات موکب سیدالشهدا اراک در کشور عراق در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: از زمان استقرار این موکب در مسجد براثای شهر کاظمین عراق تا پایان ششمین روز فعالیت این موکب تاکنون ۸ هزار لیوان چای، پنج هزار لیوان شربت آبلیمو، پنج هزار لیوان آب، ۴۵۰۰ وعده صبحانه ،۶ هزار وعده ناهار و ۸ هزار وعده شام توزیع شده است.

توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: همچنین در این ایام پذیرش اسکان ۴۵۰۰ نفر، ویزیت و امداد رسانی ۵۰۰ نفر، اقامه نماز جماعت ۱۸ وعده، قرائت زیارت عاشورا و زیارت وارث ۸ نوبت، سخنرانی و توسل و روضه خوانی ۵ نوبت، بیان احکام به ۲ زبان عربی و فارسی ۵ نوبت، نشست‌های بصیرتی در بین زوار ۱۵ نوبت، و توزیع اقلام فرهنگی شامل ۶۰۰ چفیه ؟۲۰۰ پیکسل، ۲۰۰ صلوات شمار، نصب بنر با موضوعات اربعین و اطلاع رسانی خدمات موکب ۲۰ مورد، توزیع بیش از ۶۰۰۰ میان وعده (فتیر) انجام شده است.

حجت الاسلام واحدی ادامه داد: بیشتر موکب‌ها در ۲ محور فعالیت دارند اما موکب سید الشهدا استان مرکزی در کشور عراق در ۴ محور، اطعام، بهداشت و درمان، اسکان و امور فرهنگی ارائه خدمت می‌کند و فعالیت این موکب تا پنجم شهریورماه یک روز بعد از اربعین تداوم دارد.

توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین

وی ادامه داد: برای دهمین سال موکب حضرت سید الشهدا متعلق به امام زادگان استان مرکزی ۲۲ مرداد ماه با ۴۰ خادم به این کشور اعزام و خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را از ۲۵ مرداد آغاز کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.