تامین اعتبار جشنواره‌های ملی از اعتبارات استانی ممنوع است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

تامین اعتبار جشنواره‌های ملی از اعتبارات استانی ممنوع است - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، اکبر محمدی عصر پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: حداقل حقوق کارکنان در قانون بودجه امسال ۱۰ میلیون تومان است، و بر همین اساس در قانون بودجه ۱۴۰۳ تأمین اعتبار برگزاری جشنواره ملی از محل اعتبارات استانی ممنوع است.

وی افزود: کردستان به لحاظ بیشترین میزان درصد افزایش اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۳ رتبه سوم کشور را دارا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اعلام کرد: الزام بند ج ماده ۳۸، بند الف تبصره ۱۱، بند ب تبصره ۱۳ از جمله الزاماتی است که اجرای آنها منوط به ابلاغ برنامه هفتم است.

محمدی عنوان کرد: برنامه هفتم توسعه هم فعلاً رسماً ابلاغ نشده و برخی از الزامات قانون بودجه هم موکول به این برنامه شده است.

وی گفت: مجاز به افزایش تعداد نیروهای شرکتی و جایگزینی نیستیم و انجام این کار ممنوع است و اعتبارات امسال استان در حوزه هزینه‌ای نسبت به سال ۱۴۰۲، ۳۵.۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ نفر استخدامی جدید در سال گذشته در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شدند.

محمدی یادآورشد: در حوزه میزان اعتبارات هزینه‌ای کردستان رتبه ۱۶ و به لحاظ بیشترین درصد افزایش رتبه سوم کشور را داریم.

وی خاطرنشان کرد: بر مبنای قانون بودجه تأمین یک درصد اعتبارات پژوهشی امسال بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین اعتبار جشنواره‌های ملی از اعتبارات استانی ممنوع است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین اعتبار جشنواره‌های ملی از اعتبارات استانی ممنوع است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.