بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما دکتر بیز که حاوی عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم است که از سالیان سال در چین باستان مورد استفاده طب سنتی قرار می گرفته است و در اکنون به عنوان یک نوشیدنی درمانی و آرامش بخش در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما لوسیدوم بیشتر در مناطق آسیا و به خصوص ایران و چین می روید. به همین دلیل شرکت بازاریان ایران زمین (دکتر بیز) قهوه گانودرما را با پایین ترین قیمت و بهترین فرآوری تولید کرده و از طریق تامین کنندگان رسمی خود از جمله سایت دیجی نفیس به فروش می رساند. جهت خرید قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت آنلاین کلیک کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

مقدار مصف قهوه گانودرما در روز

در ابتدای شروع دوره ی استفاده از قهوه گانودرما، در طول مدت 10 روز، از یک ساشه استفاده کنید تا به مرور زمان بدن شما عادت کند. سپس بعد از گذشت یک دوره کوتاه مدت، می توانید به تدریج مصرف خود را به صورت اصولی و استاندارد افزایش دهید. با پشت سر گذاشتن دوره 10 روزه، می توانید مقدار مصرف قهوه را به دو بار در روز افزایش دهید و یک فنجان قهوه را قبل از صبحانه، به صورت ناشتا و فنجان دیگر را عصر میل نمایید.

از آنجایی که قهوه گانودرما همانند سایر انواع قهوه، دارای مقداری کافیین است بهتر است جهت جلوگیری از بی خوابی، نوشیدن آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنید و در وعده های صبح، ظهر و یا عصر خود بگنجاید. اگر به قهوه ای نیاز دارید که علاوه بر خواص درمانی و گیاهی، شما را بیدار نگه دارد تا بر روی کار های شبانه خود بیشتر و بهتر متمرکز شوید، بهتر است از قهوه گانودرما سوپریم که دارای مقدار بیشتری کافیین در ترکیبات خود است، استفاده نمایید. اما اگر به دنبال قهوه گیاهی هستید که خستگی و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش بخش باشد، و در عین حال خواب شما را تحت تاثیر قرار ندهد، می توانید از هات چاکلت گانودرما دکتر بیز استفاده کنید.

قبل از دانستن  قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز  بهتر است بدانید که بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما چه زمانی است؟ تا بیشترین تاثیر این نوشیدنی را بر روی بدن خود ببینید. قهوه گانودرما از ترکیبات شامل؛ قهوه عربیکا، قارچ گانودرما لوسیدوم، گیاه جنسینگ و در انواع مختلف آن، افزودنی های دیگری به آن اضافه می شود. بهترین زمان استفاده قهوه گانودرما قبل از صبحانه است یعنی بهتر است آن را به صورت ناشتا میل نمایید. اما در صورتی که معده تان حساس است و خوردن قهوه را به تازگی شروع کرده اید و یا تپش قلب دارید، در ابتدا با پزشک معالج خود مشوره کنید. آنگاه قهوه گانودرما دکتر بیز را بعد از صرف دعده صبحانه میل نمایید.

از آنجایی که زمان استفاده مناسب از قهوه تاثیر متفاوتی در بدن و عملکرد آن دارد، در صورتی که به صورت غیر اصولی مصرف شود، اثر بخشی و بهره وری کافی نخواهد داشت. مصرف قهوه گانودرما به مقدار مناسب و اصولی، سلامت و ایمنی بدن را تا حد زیادی افزایش می دهد و در برابر انواع بیماری مقاوم می شود. همچنین در صورتی که به صورت بی رویه و غیر استاندارد از محصولات و نوشیدنی های کافیین دار استفاده گردد، نه تنها تاثیرات مثبتی نخواهد داشت، بلکه سبب بی خوابی، بی قراری و یا تپش قلب خواهد شد.

اگر این قهوه را با هدف لاغری و کاهش وزن میل می کنید، بهترین زمان مصرف
آن به صورت ناشتا است. اگر با هدف بیدار ماندن و به عنوان یک نوشیدنی کافیین دار برای شب زنده داری مصرف می کنید، قهوه گانودرما سوپریم را در ساعات پایانی روز آن را مصرف نمایید. همچنین اگر از عاشقان قهوه هستید و این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود جا داده اید، قهوه موکا گانودرما را با طعم شگفت انگیز و تاثیر فوق العاده آن تجربه کنید و یک روز پر انرژی را برای خود بسازید. برای افزایش تاثیر این نوشیدنی، بهتر است نیم ساعت قبل و بعد از نوشیدن، خوراکی و نوشیدنی دیگری غیر از آب میل نکنید.

قهوه فوری سوپریم

ترکیبات این مدل از محصولات گانودرما که برای شما در نظر گرفته ایم شامل قهوه فوری عربیکا، عصاره قارچ گانودرما، عصاره جینسینگ و خرنوب می باشد که به صورت کاملا معین با هم ترکیب شده اند و حدود 1 الی 3 ماه برای تاثیرگذاری اولیه و 6 الی 12 ماه برای درمان کامل بیماری ها می توانید از این محصول بهره ببرید.

مزایای استفاده از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

شعاری که پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را با آن می شناسند، “گیاه پادشاهان، پادشاه گیاهان” می باشد. خود این جمله خود بیانگر همه چیز است و نشان از خاصیت و فواید بسیار زیاد این محصول می باشد.

بعضی از ورزشکاران برای چربی سوزی از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز استفاده می کنند که علاوه بر آن خاصیت عضله سازی را نیز دارا می باشد و می تواند در کنار انواع دیگر قهوه های گانودرما همچون قهوه لاته گزینه مناسبی برای مصرف روزانه ورزشکاران باشد.

همچنین این نوشیدنی حاوی انواع املاح، ویتامین ها و… می باشد و نیاز بدن را از مصرف روزانه بسیاری از مواد بی نیاز می کند. بعضا برای درمان برخی بیماری ها از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بهره بسیار زیادی می برند.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

از دیگر مزایای استفاده از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تمرکز و بهبود عملکرد مغز و حافظه
  • انرژی زا می باشد و خستگی را از بین می برد
  • کاهش اشتها و کاهش وزن را به مانند دمنوش لاغری دکتر بیز به همراه دارد
  • تقویت قوای جنسی
  • آرامبخش و کاهنده استرس بوده و این خواص را می توان در قهوه هات چاکلت دکتر بیز نیز یافت
  • کاهنده سطح قند خون و کلسترول در بدن
  • افزایش طول عمر
  • بهبود عملکرد قلب که کاری مشابه با سیر سیاه دکتر بیز را انجام می دهد
  • درمان ناباروری در آقایان
  • درمان بیماری های ام اس و پارکینسون
  • درمان آکنه، چین و چروک، جوش های پوستی و… که دقیقا خواص مشابه کرم روز و شب لاکچری کوین است
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • افزایش قدرت باروری بانوان
  • درمان بیماری های ریوی

معمولا از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری استفاده می شود که بسیار موثر است. همچنین برای درمان زگیل تناسلی(hpv) نیز از این قهوه بهره می برند و به راحتی بیماری را درمان می کنند.

از طرف دیگر خواص پودر قهوه فوری همراه با زنجبیل و دارچین حاوی عصاره قارچ گانودرما  باعث بهبود عملکرد حافظه، تسکین روح و روان، کاهش استرس، درمان سستی و ناتوانی جسمی و… می شود. همچنین به علت دارا بودن عصاره میوه خرنوب در این محصول، خواصی همچون رفع تورم ریه، عضله سازی در ورزشکاران و… را نیز دارا می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز"، کلیک کنید.