بازیکنان انگلیسی به فکر هدیه برای ساوت‌گیت!

بازیکنان انگلیسی به فکر هدیه برای ساوت‌گیت!

مهاجم بایرن مونیخ و کاپیتان تیم ملی انگلیس از گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس که به دلیل عملکرد ضعیف “سه شیر” تحت فشار قرار گرفته، حمایت کرد.

به گزارش یوکسیت، دو تیم ملی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم بعدی صعود کننده به نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. 

هری کین با حمایت از گرت ساوت‌گیت گفت: می‌دانم که سرمربی ما مورد انتقاد قرار گرفته اما در نهایت این ما هستیم که به زمین می‌رویم و می‌توانیم در لحظات حساس تفاوت ایجاد کنیم. اگر انتقادی است، بازیکنان باید مورد انتقاد قرار گیرند نه ساوت‌گیت. ما احساس می کنیم که ساوت‌گیت یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ انگلیس است و خیلی چیزها را به ما داده، بنابراین باید به زمین برویم و بهترین عملکردمان را نشان دهیم تا از این مربی دفاع کرده باشیم. 

او در بخش بعدی افزود: من فکر می‌کنم تنها چیزی که او از ما می‌خواهد بردن است. بنابراین امیدوارم بتوانیم در دیدار با سوئیس برنده شویم و این بهترین هدیه‌ای است که او می‌تواند درخواست کند. 

این بازی صدمین حضور گرت‌ساوت‌گیت روی نیمکت تیم ملی انگلیس است و بازیکنان انگلیس می‌خواهند با بردن سوئیس بهترین هدیه ممکن را به او بدهند.

تیم ملی فوتبال انگلیس با گل دقیقه ۵+۹۰ جود بلینگام از شکست در وقت قانونی برابر اسلواکی و حذف از جام ملت‌های اروپا گریخت و در ادامه با گل هری کین در وقت اضافه، پیروز از میدان خارج شد و راهی دور یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ شد.

انگلیس حالا برابر تیمی قرار می‌گیرد که در دوره قبلی توانست ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی را از پیش روی بردارد.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیکنان انگلیسی به فکر هدیه برای ساوت‌گیت!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیکنان انگلیسی به فکر هدیه برای ساوت‌گیت!"، کلیک کنید.