اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد

اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد

آفتاب‌‌نیوز :

مطابق خبر رسمی وبسایت باشگاه منچسترسیتی اولین خرید این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی صورت گرفت و باشگاه منچسترسیتی برای به خدمت گیری ساویو مبلغ اولیه ۲۱ میلیون پوند را پرداخت کرده است که با متغیرات میتواند به ۳۳.۶ میلیون پوند برسد و به این ترتیب این بازیکن اولین خرید رسمی تیم انگلیسی خواهد بود.

منچسترسیتی قرار بود در این هفته قرارداد ساویو را به عنوان اولین خرید تابستانی خود رسمی کند و همانطور که به طور انحصاری در ماه فوریه فاش شده بود، همه چیز برای پیوستن وینگر برزیلی از تروا فرانسه به منچسترسیتی امضا شده است و اکنون هافبک تیم ملی فوتبال برزیل عازم انگلیس خواهد شد.

به این ترتیب ساویو وینگر برزیلی تروا فرانسه که زیرمجموعه سیتی گروپ است با امضای قراردادی ۵ ساله تا ژوئن ۲۰۲۹ به منچسترسیتی پیوست. ساویو در ابتدا تصمیم گرفته بود سال آینده برای بارسلونا بازی کند، اما مالکیت سیتی گروپ سریعا در این مورد عمل کرد و اجازه نداد بازیکن به رویای خود برسد.

البته منچسترسیتی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس مورد تعقیب خواهد گرفت تا آن‌ها مطمئن شوند این انتقال با پرداخت پول همراه بوده و انتقال غیرقانونی صورت نگرفته باشد و رقم انتقال باید متناسب با پیشنهاد‌های ۲۵ میلیون پوندی بازیکن باشد.

منبع: فوتبالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد"، کلیک کنید.