افزایش 20 درصدی شعب اخذ رای در استان بوشهر – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

افزایش 20 درصدی شعب اخذ رای در استان بوشهر - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، اکبر پورات صبح شنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری اظهار کرد: هیات های اجرایی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و در همین زمینه آموزش های لازم به عوامل اجرایی و هیات های اجرایی در دست انجام است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پیشنهادی به وزارت کشور مبنی بر افزایش 20 درصدی شعب اخذ رای در استان بوشهر ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، ستادی با عنوان ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان ها برای مشارکت حداکثری تشکیل شده است.

تقویت روابط عمومی ها

پورات افزود: تقویت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات در رسانه ها و صداوسیمای مرکز بوشهر در راستای تبیین و اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امری ضروری است.

وی گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته و تقویت نقاط قوت و ترمیم آسیب ها را به طور ویژه در انتخابات هشتم تیر ماه مدنظر قرار داده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط و نظارتی استان، کنترل مستمر بر بازار و نظارت بر قیمت ها داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 20 درصدی شعب اخذ رای در استان بوشهر – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 20 درصدی شعب اخذ رای در استان بوشهر – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.