اعمال ۷ محدودیت در انجام معاملات آنلاین در ۱۰ روز گذشته

بر اساس آمار مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در ۱۰ روز گذشته تعداد محدودیت های ایجاد شده توسط واحدهای نظارتی در انجام معاملات برخط (آنلاین) شامل ۷ محدودیت بوده است.

اعمال ۷ محدودیت در انجام معاملات آنلاین در ۱۰ روز گذشته

به گزارش یوکسیت به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در کنار تصمیماتی که سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور کاهش نوسانات حاکم بر بازار سهام و حمایت از سهامداران اتخاذ می کند اقدامات نظارتی بیشتر را نیز برای اثرگذاری این تصمیمات در دستور کار واحدهای نظارتی خود و بورس ها قرار داده که می توان از آن ها به عنوان اقدامات نظارتی مکمل تصمیمات حمایتی نام برد.

آخرین داده های ارائه شده از مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص تعداد اقدامات نظارتی صورت گرفته از تاریخ ۷ یوکسیت ۱۴۰۳ تا ۱۸ یوکسیت ۱۴۰۳ حاکی از آن است که تعداد تذکر سیستمی انجام شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت بورس تهران و شرکت فرابورس ایران به ترتیب ۲۵۷ ۲۷۷ و ۲۵۹ تذکر بوده است.

طبق این گزارش تعداد محدودیت های ایجاد شده توسط واحدهای نظارتی در انجام معاملات برخط (آنلاین) مورد بررسی قرار گرفته که طبق آمارهای موجود شامل ۷ محدودیت بود.

همچنین بررسی ها از تعداد اقدامات نظارتی انجام شده در ۱۰ روز معاملاتی گذشته نشان می دهد واحدهای نظارتی اقدام به ایجاد محدودیت انجام معامله برای ۶ ایستگاه معاملاتی کردند.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعمال ۷ محدودیت در انجام معاملات آنلاین در ۱۰ روز گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعمال ۷ محدودیت در انجام معاملات آنلاین در ۱۰ روز گذشته"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه