ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، مهدی رمضانی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران شهادت بزرگمردان زیادی از جمله شهید باهنر، شهید رجایی، شهید مطهری، شهید سلیمانی و غیره اتفاق افتاد اما شهادت آیت الله رییسی سنگین تر از همه شهادت ها بود.

وی افزود: شهادت چنین شخصیتی ملت ایران را در ماتم فرو برد و فقدان این هشت شهید ضایعه بزرگی است که جبران هم نمی شود و غم بزرگ ملت ایران به شمار می رود.

رمضانی بیان کرد: شهید آیت الله رییسی بر ایران قوی تاکید بسیاری داشت و این امر نکته مهمی است که باید برای آن همچنان تلاش شود.

وی افزود: در دو سال و نیم اخیر ضمن احترام به دولت های گذشته به گواه منابع رسمی داخلی و بین المللی، آیت الله رییسی رکوردهای جدی و جدیدی را ثبت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: امروز نیاز به وحدت و همدلی داریم و دیدیم که شخصیت های مختلف ابراز همدردی کردند.

رمضانی با بیان اینکه نرم افزار فکری آقای رییسی نباید مورد کم توجهی واقع شود، افزود: شهید رییسی دغدغه مردم را داشتند و ما برای ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به چنین نرم افزاری نیاز داریم.

وی ادامه داد: رییس جمهور برای حل مشکلات کردستان می فرمود اگر نیاز باشد 30 بار هم به کردستان سفر خواهم کرد و این جملات هیچگاه از اذهان مردم فراموش نمی شود.

وی اذعان کرد: استقبال بی نظیر از رییس جمهور در میدان آزادی سنندج هیچگاه از حافظه مردم استان پاک نمی شود و قطعاً هیچگاه چرخ انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد.

رمضانی یادآور شد: آیت الله رییسی با شهادت شان الهام بخش تر و منشا اثرتر خواهد بود و باید مدیران ما با راه و روش ایشان گام بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: دولت چهاردهم ان شاءالله دولتی مصمم تر و مسیر مهیایی برای حرکت پرشتاب دولت باشد و مردم از آن منتفع شوند.

وی گفت: ماشین روانی دشمن همچنان کار می کند و رسانه های داخلی قطعاً قوی اطلاع رسانی و آگاه سازی خواهند کرد.

آیت الله رییسی مرد میدان بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: آیت الله رییسی مرد میدان بود و الگویی برای سایر افرادی که در این جایگاه قرار گیرد محسوب می شود.

علی اصغر دریایی با بیان اینکه تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر آقای رییسی منجر به شهادت ایشان شد، افزود: شهادت حق این شهید خدمت بود که به لین درجه نایل آمدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اذعان کرد: خدمات شهید رییسی برای کردستان ماندگار و به یادماندنی است و این حادثه موج اتحاد و همبستگی را بین همه جریانات و گروه ها در کشور به ارمغان آورده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم افزار فکری آیت الله رییسی است – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.