کرم ضد چروک پوست صورت

چرا باید از ضد چروک استفاده کنیم؟

ایجاد چین و چروک و خطوط صورت اتفاق ناگزیری است که با بالا رفتن سن برای هر فردی اتفاق می افتد. البته میزان این اتفاق برای هر فردی متفاوت بوده و به عوامل مختلفی همچون تغذیه، ژنتیک، در معرض تابش نور خورشید بودن، کم نوشیدن آب، رادیکال های آزاد و غیره بستگی دارد.

کرم ضد چروک پوست صورت

10 تا از بهترین کرم ضد چروک پوست صورت خشک و چرب

البته این بدان معنا نیست که چین و چروک تنها مختص سنین میانسالی است؛ بلکه خطوط صورت ممکن است از جوانی آغاز شده و با گذشت زمان افزایش یابند. به همین خاطر لازم است که هر چه زودتر دست به کار شد و برای حل این مشکل، راه حلی اندیشید. محصولات همان راه حلی هستند که در سال های اخیر، لازمه وجود آن ها پررنگ تر شده و با استقبال بی نظیری روبرو شده اند.

ضد چروک چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از باورهای غلط درباره محصولات ضد چروک آن است که این محصولات می توانند خطوط صورت را به طور کلی از بین برده و معجزه ای در پوست های چین و چروک دار ایجاد کند. اما حقیقت آن است که ضد چروک ها نمی توانند تغییر چشمگیری در این شرایط ایجاد کنند؛ پس کاربرد آن ها چیست؟ محصولا ضد چروک با از بین بردن سلول های مرده پوست، به صورت کلی موجب درخشش و صاف تر دیده شدن پوست می گردند؛ اما تاثیر حقیقی آن ها در مصرف درازمدت و مراقبت کردن از پوست پیش از ایجاد چین و چروک و خطوط صورت است.

به همین خاطر برای گرفتن بهترین نتیجه، باید مصرف کرم گاتیو را از سنین جوانی آغاز کرد. این سن برای پوست های خشک از اوایل 20 سالگی و برای پوست های چرب از 30 سالگی می باشد.

کرم ضد چین و چروک گاتیو

چه موادی ضد چروک هستند؟

کدام ضد چروک را انتخاب کنیم؟

حال که عملکرد و ضرورت استفاده ار ضد چروک مشخص شد، این سوال پیش می آید که کدام ضد چروک تاثیر بیشتری دارد. اما پیش از آن لازم است که بدانیم برای گرفتن نتیجه بیشتر حتما باید روزانه به مقدار کافی آب نوشید و استفاده از کرم  و را به هیچ عنوان فراموش نکرد.

زیرا برای شروع لازم است که پوست در شرایط مناسبی قرار داشته باشد. پس از آن می توان با توجه به نوع پوست، سن، قیمت محصول و ترکیبات آن کرم پنج کاره بوتاکس گاتیو را انتخاب نمود. برندهایی همچون ، ، ، ، ، ، و محصولات بسیار باکیفیتی در زمینه ضد چروک تولید کرده اند که می توان با تحقیقات مناسب، یکی از آن ها را برگزید.

سخن آخر

ضد چروک یکی از محصولاتی است که می تواند در طولانی مدت تاثیر شگفت انگیزی روی پوست داشته و اثر پیری بر روی صورت را تا حد زیادی متوقف کند. پس لازم است که با یک انتخاب درست، جوانی را به پوست هدیه دهیم. در این مسیر هم قدم شماست؛ ما همیشه بهترین را برای شما انتخاب می کنیم.

در اینجا چند کرم ضد چروک عالی برای پوست خشک وجود دارد:

سرم لیفت گاتیو : این کرم حاوی رتینول است که به افزایش تولید کلاژن و کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. همچنین سرم لیفت گاتیو  حاوی اسید هیالورونیک است که پوست را آبرسانی می کند و آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

L’Oréal Paris Revitalift Triple Power Anti-Wrinkle Cream: این کرم حاوی سه نوع اسید هیالورونیک با وزن مولکولی مختلف است که پوست را در سطوح مختلف آبرسانی می کند. همچنین حاوی نیاسینامید است که به بهبود سد پوست و کاهش قرمزی کمک می کند.

Olay Regenerist Retinol 24 Night Serum: این سرم حاوی رتینول با غلظت بالا است که به طور موثر ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین حاوی ویتامین B3 است که به روشن شدن پوست و یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند.

Neutrogena Hydro Boost Wrinkle-Defying Cream: این کرم حاوی هیالورونیک اسید است که پوست را به شدت آبرسانی می کند و آن را حجیم و صاف نگه می دارد. همچنین حاوی پپتیدها است که به افزایش تولید کلاژن و بهبود استحکام پوست کمک می کند.

Aveeno Absolutely Ageless Restoring Overnight Cream: این کرم حاوی کلوئید جو دوسر است که به آرام کردن و مرطوب کردن پوست کمک می کند. همچنین حاوی رتینول است که به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند.

هنگام انتخاب کرم ضد چروک برای پوست خشک، مهم است که به دنبال محصولی باشید که حاوی مواد آبرسان مانند باشد. اسید هیالورونیک، نیاسینامید یا گلیسیرین. همچنین ممکن است بخواهید محصولی را انتخاب کنید که حاوی رتینول یا پپتید باشد، زیرا این مواد می توانند به افزایش تولید کلاژن و کاهش ظاهر چین و چروک کمک کنند.

مهم است که قبل از استفاده از هر محصول جدید روی صورت خود، تست پچ کنید. برای انجام این کار، مقدار کمی از کرم را در ناحیه کوچکی از پوست داخلی آرنج خود قرار دهید. 24 ساعت صبر کنید و اگر هیچ قرمزی، تورم یا تحریکی مشاهده نکردید، می توانید از کرم روی صورت خود استفاده کنید.

همچنین باید از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر در روز استفاده کنید تا از پوست خود در برابر آسیب های خورشید محافظت کنید. نور خورشید می تواند یکی از عوامل اصلی ایجاد چین و چروک و سایر علائم پیری باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم ضد چروک پوست صورت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم ضد چروک پوست صورت"، کلیک کنید.