اقامت 146 هزار مسافر نوروزی در لرستان – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

اقامت 146 هزار مسافر نوروزی در لرستان - خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوکسیت، عطا حسن پور امروز یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال و از 25 اسفند سال گذشته تا 11 فروردین جاری 146 هزار و 264 مسافر نوروزی در اقامتگاه های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اسکان و اقامت داشته اند.

وی افزود: از این تعداد اسکان، 35 هزار و 953 نفر در اقامتگاه های رسمی، 107 هزار و 30 نفر در اقامتگاه های غیررسمی و سه هزار و 281 نفر در اقامتگاه های اضطراری اسکان داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، اضافه کرد: از مجموع اسکان و اقامت رسمی در مدت یاد شده، 10 هزار و 817 نفر در هتل ها، سه هزار و 877 نفر در مهمان پذیرها، پنج هزار و 247 نفر در اقامتگاه های بومی گردی، شش هزار و 496 نفر در زایرسراها و مابقی در اردوگاه ها، متل ها، طرح خانه مسافر و منطقه نمونه گردشگری اقامت کرده اند.

حسن پور با اشاره به بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده، بیان داشت: همچنین در مدت یاد شده 300 مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده که در نهایت 23 تذکر، دو اخطار کتبی و دو مورد تشویق برای مراکز یاد شده صادر شده است.

وی افزود: از مجموع بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده، 199 مورد بازدید از مراکز اقامتی و 73 مورد بازدید از غذاخوری ها و مراکز پذیرایی بین راهی انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامت 146 هزار مسافر نوروزی در لرستان – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامت 146 هزار مسافر نوروزی در لرستان – خبرگزاری یوکسیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.